ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


România va găzdui în 2024 Conferința ILGA-Europe – congresul activiștilor LGBTQIA+ din Europa și Asia Centrală, anunță organizațiile activiștilor homosexualiști din România, mai tânăra MozaiQ secondată din urmă de Accept, asociație co-fondată de Monica Macovei.

Cele două instrumente homosexualiste vor coopera în 2024 pentru organizarea Congresului ILGA-Europe - considerat „cel mai important eveniment dedicat activiștilor LGBTQIA+ și aliaților din Europa și Asia Centrală”.

Potrivit propagandei homosexualiste a celor două ONG-uri sponsorizate la greu prin așa-zisele „funduri norvegiene”, „peste 450 de participanți din 54 de țări sunt așteptați anul viitor la București pentru întâlnirea anuală a organizațiilor implicate în lupta pentru revendicarea și protejarea drepturilor minorităților sexuale și de gen.

În contextul anului electoral 2024 în România, organizarea conferinței ILGA Europe la București este un mesaj important că drepturile persoanelor LGBT nu mai pot fi atacate și ignorate. Este timpul ca România să adopte un sistem coerent de legi care să asigure protecția și recunoașterea familiilor formate din același sex, precum și proceduri simple de schimbare a actelor și acces la servicii medicale pentru persoanele transgender.”, susțin vuvuzelele mișcării homosexualiste din România.

„Prezența a sute de activiști LGBTQIA+ arată, pe de o parte, avansul făcut de mișcarea LGBTQIA+ din România în ultimii ani și dezvoltarea acestei mișcări la nivel național și regional. Pe de altă parte, conferința ILGA este un semnal pentru decidenții politici că ochii Europei sunt ațintiți asupra României și nu ne putem permite derapaje în materie de drepturi LGBTQIA+. Este nevoie din partea clasei politice de pași mai hotărâți pentru protecția comunității LGBTQIA+, mai ales că România este la coada Europei când vine vorba de drepturi LGBTQIA+. Sunt activiști LGBTQIA+ căsătoriți în țările lor care odată ce pășesc în România își pierd drepturile pe care le au în țările lor de rezidență. Este o situație inadmisibilă. Sperăm, de asemenea, că autoritățile vor înțelege importanța acestei conferințe și ne vor sprijini pe noi ca organizatori în demersul nostru de a găzdui fără incidente și la cele mai înalte standarde această conferință”, a declarat Vlad Voiculescu, director executiv MozaiQ.

Pe de altă parte, propaganda din România a organizațiilor homosexualiste anunță începerea unei noi campania pentru „căsătoriile” homosexualilor, lesbienelor și transexualilor.

Unul dintre agitatorii homosexualiști mulțumește pe Facebook agențiilor de publicitate care au intrat până la fund în acest proiect adânc, sponsorizat prin „Active Citizen Fund”:

„Azi se lansează primele campanii din campania extinsă "Iubim la fel” ce promovează parteneriatul civil între persoane de același sex inițiată de MozaiQ.

E un moment extrem de special pentru mine și Glitch Shop pentru că, pe lângă subiectul extrem de important și urgent, marchează un eveniment unic în industria creativă din România: o coalizare fără precedent între agențiile și oamenii de creație și de media. Sunt beyond humbled și happy că atât de multe agenții au răspuns cu atâta deschidere și generozitate invitației noastre de a contribui cauzei.

Cum zicea Sergiu Marinescu, "Cu umor sau seriozitate, mai punchy sau mai subtile, toate campaniile ce se lansează astăzi sub același mesaj de sprijin arată cu adevărat că în toate agențiile "Iubim la fel” și că industria creativă se poate aduna într-un efort colectiv în premieră în România pentru a apăra drepturile tuturor românilor”.

La campaniile "Iubim la fel” realizate voluntar de Next Advertising, CAP, Cheil-Centrade, Rusu+Bortun, Daniel&Andrew, Studio Meka, Orchestra Gologan, glitch, GRF+, Next Media se vor adăuga și alte agenții în săptămânile/lunile următoare (stay very tuned), lista fiind deschisă pentru orice agenție de publicitate, PR sau media care ar vrea să se alăture efortului de comunicare.

Tot efortul ăsta nu ar fi fost posibil fără colegii mei extraordinari, Sonia, Ana, Maria, Maria, Roxana, Adina, Andrei, Petra, Costin, Balint, Ruxi, colegii de la Mozaiq Vlad, Ana, Sergiu, și colegii Cristiana și Monica, strategie și PR. Shout out și la colegii de industrie că s-au băgat cu energie și forță în asta.

Vă invit să vizitați iubimlafel.ro să vedeți toate campaniile care vor tot apărea în săptămânile ce urmează și las aici una dintre campaniile dezvoltate de glitch.”, scrie Dan Sorbescu pe Facebook, prezentând aceste imagini de propagandă: