Inexplicabila traiectorie perpendiculară a Boeingului care s-a făcut praf în China, cu 132 de oameni la bord. Ce au avut piloții?

O aeronavă Boeing 737 aparținând companiei China Eastern Airlines, care transporta 132 de persoane, s-a prăbușit luni în mod misterios, cu o traiectorie perpendiculară pe suprafața pământului, provocând un incendiu de proporții într-o zonă muntoasă din sudul Chinei. Nici unul dintre pasageri nu a supraviețuit. Ne întrebăm ce ar fi putut păți pilotul și copilotul astfel încât să nu încerce măcar să redreseze nava pentru a plana măcar și a încerca o aterizare forțată.
Avionul zbura la aproximativ 9.000 de metri cu câteva momente înainte de a începe brusc să se prăbușească vertical, zdrobindu-se de munții îndepărtați și declanșând un incendiu suficient de mare pentru a fi văzut pe imaginile din satelit ale NASA, au declarat oficialii, citați de The New York Post.
Videoclipul - distribuit de presa locală - arată cum avionul se prăbușește în picaj spre sol în apropiere de orașul Wuzhou din provincia sudică Guangxi, în ceea ce oficialii chinezi spun că este cel mai grav dezastru aerian al țării din ultimii zece ani. VIDEO:
Filmări separate au arătat fumul gros și flăcările care se degajă de la locul prăbușirii în urma accidentului. Localnicii au găsit, de asemenea, resturi ale avionului împrăștiate în regiune, a relatat presa locală. VIDEO:
Anchetatorii vor analiza mai multe cauze posibile ale prăbușirii, printre care acțiuni deliberate, cum ar fi terorismul, probleme tehnice, o coliziune în aer sau sinuciderea prin prăbușire.
Unii experți consideră că picajul vertical dramatic al avionului ar indica o posibilă defecțiune mecanică.
„Este foarte probabil ca avionul să fi rămas fără motor la altitudinea de croazieră, ceea ce a făcut ca pilotul să piardă controlul aeronavei”, a declarat Wang Ya'nan, redactor-șef al Aerospace Knowledge, cu sediul la Beijing, pentru Global Times din China. „Aceasta este o defecțiune tehnică foarte gravă, în care avionul intră inevitabil într-o coborâre de mare viteză”.
Avionul, care transporta 123 de pasageri și 9 membri ai echipajului, se afla în faza de croazieră, ceea ce, potrivit experților, este un moment neobișnuit pentru un astfel de accident.
„De obicei, avionul este pe pilot automat în timpul etapei de croazieră. Așa că este foarte greu de înțeles ce s-a întâmplat”, a declarat Li Xiaojin, un expert chinez în aviație.
Accidentele în timpul fazei de croazieră a curselor aeriene sunt destul de rare, chiar dacă această fază ocupă cea mai mare parte din timpul de zbor.
Boeing a declarat anul trecut că doar 13% dintre accidentele mortale înregistrate de zborurile comerciale la nivel mondial între 2011 și 2020 s-au petrecut în timpul fazei de croazieră, în timp ce 28% au avut loc în timpul apropierii finale și 26%, la aterizare.
Cotidianul People's Daily a citat un reprezentant al echipelor de salvare care a declarat că zborul 5735 s-a dezintegrat în momentul prăbușirii și că nu există nici un semn de viață printre rămășițele acestuia.
Nu se aflau cetățeni străini la bordul avionului, care transporta 123 de pasageri și 9 membri ai echipajului, a relatat televiziunea de stat, citând compania aeriană.
Zborul 5735, care decolase din orașul Kunming din provincia Yunan, se îndrepta spre Guangzhou înainte să se prăbușească în mod inexplicabil în jurul orei locale 14:30, a declarat Administrația Aviației Civile din China.
Vremea în Wuzhou în momentul prăbușirii era parțial înnorată, cu vizibilitate bună.
Contactul cu avionul a fost pierdut în jurul orei locale 14:15, a declarat departamentul provincial de gestionare a situațiilor de urgență din Guangxi.
Datele de pe site-ul de urmărire a zborurilor FlightRadar24.com sugerează că avionul s-a prăbușit timp de un minut și jumătate până la impactul fatal.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”

Viganò: Conclavul este falsificat – De aceea, viitorul Papă nu va avea autoritate
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Externe Prima pagină Știri
Persoane: Li Xiaojin Wang Ya'nan
Locații: China
Subiecte: Accident aviatic
Organizații: Administrația Aviației Civile din China Aerospace Knowledge Beijing Boeing China Eastern Airlines Global Times NASA New York Post
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (6)