Italia și Germania se OPUN deciziei Uniunii Europene de a interzice mașinile care funcționează cu benzină și motorină
Guvernul Italiei a confirmat, marți seară, că va bloca în Consiliul Uniunii Europene planul Parlamentului European de interzicere a producției de vehicule cu ardere internă începând din anul 2035, inițiativa urmând să fie respinsă și de Germania, informează Mediafax, potrivit ȘtiriPeSurse.
Deși este de acord cu obiectivele de decarbonizării, Italia susține că obiectivele de mediu ar trebui urmărite printr-o „tranziție sustenabilă din punct de vedere economic și echitabilă din punct de vedere social", atent planificată și ghidată pentru a evita repercusiunile negative pentru țară atât în ceea ce privește ocuparea forței de muncă, cât și producția, se arată într-o notă.
„Este o decizie nebunească, cu o serie de efecte negative, o decizie luată împotriva industriei și a angajaților italieni și europeni, cu avantaje totale pentru companiile și interesele chineze. Este vorba de ideologie, de ignoranță sau de rea-intenție?", declara pe 15 februarie Matteo Salvini, vicepremier și ministru al Infrastructurii și Transporturilor în Guvernul premierului Giorgia Meloni, conform postului SkyTG24.
Totodată, și Germania se opune inițiativei propuse Comisiei Europene. Volker Wisssing, ministrul german al Transporturilor, a declarat marți, potrivit revistei Bild și site-ului Tagesschau.de, că Berlinul nu poate accepta o inițiativă a UE care nu prevede folosirea în continuare a carburanților sintetici ecologici. „Folosirea carburanților sintetici trebuie să fie posibilă după anul 2035", a afirmat Wissing.
Pentru ca noua lege să fie aprobată, este necesară unanimitate, care, aparent, nu se va realiza foarte curând.
Politicianul Jens Gieseke (CDU) a avertizat asupra riscurilor pentru producția de autovehicule în Germania și în Europa, catalogând inițiativa drept „absurdă". "Doar în Germania lucrează 600.000 de oameni în industria motoarelor cu tehnologie de combustie internă, iar locurile lor de muncă sunt expuse riscurilor", a afirmat Jens Gieseke, avertizând că sunt promovate vehiculele electrice astfel încât prima consecință constă în mutarea producției de baterii în Statele Unite sau Canada. Eurodeputatul german Jan-Christoph Oetjen (FDP) a condamnat ferm concentrarea producției pe fabricarea de vehicule electrice, respingându-se planurile privind utilizarea de combustibili ecologici. "Cei care se opun producției motoarelor cu biocombustibili se tem de inovare și concurență", a acuzat Jan-Christoph Oetjen.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ceva foarte ciudat se petrece pe frontul Nuclear dintre NATO și Rusia – Se pregătește un Steag Fals care poate declanșa Iadul?
A fost odată o fată frumoasă... și vaccinată: Anca Molnar
VICTORIE SPECTACULOASĂ A AUR. Partidul lui George Simion este pe locul 2, după Partidul Comasaților PSD-PNL. Cioloș și Șoșoacă - OUT! Nicușor Dan recâștigă Primăria Capitalei. Simion: SĂ APĂRĂM VOTURILE - VIDEO. Piperea: SUNTEM 2 MILIOANE!
Recomandările noastre
16 iunie: 11 ani de la trecerea la Domnul a sfântului Părinte Justin Pârvu de la Mănăstirea Petru Vodă. ”Vor veni vremuri în care numai cei ce vor simți harul lui Dumnezeu vor putea distinge binele de rău. Cu mintea omenească va fi cu neputință de ales”
Prof. Ilie Bădescu: 15-16 Iunie – Ziua nașterii în Cer a Dreptului Eminescu. ”De din vale de Rovine/ Grăim, Doamnă, către Tine…”
Mărturia medicului care a primit creierul lui Eminescu: Mutilarea și profanarea moaștelor acestui martir nu a fost românească. Prof. Constantin Barbu: Eminescu a fost ucis pentru Transilvania și credința ortodoxă. DOCUMENTE: Interogatoriul și Autopsia
Mihai Eminescu a murit pe 16 iunie 1889, nu pe 15. Chipul de Hrist al Românului Absolut, chinuit și răstignit pe Golgota Neamului Românesc și întâlnirea cu Duhovnicul Neamului, Părintele Justin Pârvu
Secțiuni: Externe Prima pagină Știri
Subiecte: Mașini electrice
Organizații: Uniunea Europeană
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)