ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


KFC și-a cerut scuze după ce a trimis o reclamă pe aplicația sa din Germania care face referire la Noaptea de cristal (Kristallnacht), pogrom organizat de naziști în 1938, potrivit Fox News.
 
*Pogrom se referă la masacrarea unui grup național minoritar sau rasial.

"Este ziua comemorării Kristallnacht! Obțineți mai multă brânză fragedă cu pui crocant”, este mesajul pe care KFC l-a trimis utilizatorilor aplicației sale din Germania.

Compania și-a cerut scuze pentru un "mesaj evident greșit, insensibil și inacceptabil" difuzat la 9 noiembrie, la aniversarea Nopții de cristal.

Numele provine de la dimineața de după, când pe străzi erau împrăștiate geamuri sparte de la vitrinele magazinelor deținute de evrei. Se estimează că 91 de evrei au murit și 267 de sinagogi au fost distruse, iar multe afaceri au fost jefuite.

KFC Germania a susținut într-o declarație că mesajul a fost generat ca parte a unui "proces semi-automat de creare de conținut legat de calendare care includ sărbători naționale". 

Imagine

Compania a emis scuze la o oră de la notificarea push, spunând că își cere "sincer" scuze pentru "mesajul neplanificat, insensibil și inacceptabil". 

Daniel Sugarman, directorul de afaceri publice al Board of Deputies of British Jews, a calificat mesajul drept "absolut hidos", în timp ce Dalia Grinfeld, director asociat pentru afaceri europene la Anti-Defamation League (ADL) a scris pe Twitter "Să vă fie rușine!". 

Ministrul german de interne, Nancy Faeser, a declarat în Parlament, în noaptea aniversării, că amintirea va rămâne "pentru totdeauna o noapte de rușine pentru țara noastră".