ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Finanțarea pentru proiectarea și execuția liniei de cale ferată directă între Aeroportul Internațional Henri Coandă și Gara de Nord este asigurată, iar constructorul va avea tot sprijinul pentru a derula acest proiect în condiții de rapiditate, ca să-l finalizeze așa cum și-a asumat, până la data de 30 mai 2020, a declarat, marți, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc. Marți, la sediul ministrului de resort, a avut loc semnarea contractului pentru proiectarea și execuția obiectivului de investiții "Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Aeroport Internațional Henri Coandă București, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București", în valoare de 398,16 milioane de lei, fără TVA.

„Este un moment foarte important azi pentru că, așa cum am anunțat încă de la începutul mandatului, proiectele de infrastructură reprezintă o prioritate pentru Ministerul Transporturilor și știți foarte bine că se apropie cu pași rapizi Campionatul EURO 2020. Pentru a desfășura în bune condiții acest campionat este nevoie de legătura feroviară dintre Aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord. Constructorul român care a câștigat licitația pentru modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă și-a asumat să-l finalizeze până la sfârșitul lunii mai 2020, astfel încât să putem asigura legătura feroviară pentru suporterii care vor veni. Valoarea proiectului este de 398 de milioane de lei. Nu se pune problema de finanțare. Banii există. Asta i-am spus și constructorului: să lucreze cât mai mult, astfel încât să consume toți banii și într-un termen cât mai scurt”, a declarat Cuc.