Finanțarea pentru proiectarea și execuția liniei de cale ferată directă între Aeroportul Internațional Henri Coandă și Gara de Nord este asigurată, iar constructorul va avea tot sprijinul pentru a derula acest proiect în condiții de rapiditate, ca să-l finalizeze așa cum și-a asumat, până la data de 30 mai 2020, a declarat, marți, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc. Marți, la sediul ministrului de resort, a avut loc semnarea contractului pentru proiectarea și execuția obiectivului de investiții "Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Aeroport Internațional Henri Coandă București, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București", în valoare de 398,16 milioane de lei, fără TVA.

„Este un moment foarte important azi pentru că, așa cum am anunțat încă de la începutul mandatului, proiectele de infrastructură reprezintă o prioritate pentru Ministerul Transporturilor și știți foarte bine că se apropie cu pași rapizi Campionatul EURO 2020. Pentru a desfășura în bune condiții acest campionat este nevoie de legătura feroviară dintre Aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord. Constructorul român care a câștigat licitația pentru modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă și-a asumat să-l finalizeze până la sfârșitul lunii mai 2020, astfel încât să putem asigura legătura feroviară pentru suporterii care vor veni. Valoarea proiectului este de 398 de milioane de lei. Nu se pune problema de finanțare. Banii există. Asta i-am spus și constructorului: să lucreze cât mai mult, astfel încât să consume toți banii și într-un termen cât mai scurt”, a declarat Cuc.

Dragă cititorule,
dacă ți-a plăcut acest articol, te rugăm ceva.

De peste 5 ani, ActiveNews este vocea pe care sute de mii de români o primesc în fiecare zi, dar care în același timp fisurează stabilimentul politic și economic care dorește să supună și România.

ActiveNews este un site independent din punct de vedere editorial, ceea ce înseamnă că ne stabilim singuri prioritățile și strategia. Jurnalismul nostru este liber de influențe comerciale și nu este influențat de către moguli, milionari sau acționari.

Nimeni nu-l editează pe editorul nostru. Nimeni nu ne direcționează opiniile.

Aceste aspecte sunt de o importanță critică într-o țară în care mass-media corporatistă face legea. Într-o Românie în care interesele economice ale marilor jucători dictează reacția presei, și nu interesul pe termen lung al acestui popor.

ActiveNews este singurul loc din .ro unde ați putut citi despre fapte și oameni care altfel nu ar fi apărut niciodată pe piața media din România. Știi bine asta.

Am câștigat împreună multe bătălii, văzute și nevăzute, dar Țara are nevoie de mai mult decât simpla noastră supraviețuire. Țara Noastră are nevoie de jurnalism curat, scris cu gândul la valorile pe care le-am primit de la înaintașii noștri. Țara noastră are nevoie de curaj pentru a expune impostura și trădarea, iar pentru asta e nevoie de informație. Informație, nu diversiune sau divertisment.

Implică-te Susține ActiveNews