ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a cerut, luni, la Râșnov, rezilierea contractului pentru modernizarea DN 73 Brașov – Pitești, deoarece la vizita pe care a făcut-o în teren a găsit pe șantier doar 11 utilaje și 20 de muncitori, anunță Mediafax.

Prezent la Râșnov pentru deschiderea lucrărilor de construcție a tronsonului Comarnic- Brașov al autostrăzii A3, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat că, în urma vizitei inopinate făcute pe șantierul de pe DN 73 Brașov – Pitești, a găsit la lucru doar 11 utilaje și 20 de muncitori și i-a cerut directorului CNAIR, Narcis Neaga, să rezilieze contractul cu constructorul.

„În urmă cu o lună făceam o vizită în Brașov și unul dintre obiectivele pe care le-am vizitat atunci era DN 73, care începe la Pitești și se termină la Brașov. Am spus constructorului respectiv că vreau să văd o mobilizare corespunzătoare pentru că este un contract semnat din 2011, un contract pe fonduri, un contract care trebuie implementat și nu mai avem de ce să așteptăm și să tergiversăm din cauza unei proaste mobilizări a unor constructori care nu au înțeles că în România nu se vine doar cu o mapă și cu un laptop, ci trebuie să ai și utilaje, și forță de muncă angajată în România. Așadar, conform graficului pe care firma respectivă și l-a asumat la vizita precedentă, trebuia în acest moment să aibă în șantier 190 de muncitori și 71 de utilaje. Azi dimineață am ajuns în jurul orei 8.00 și m-am dus să inspectez, am constatat cu stupoare că în șantier erau 11 utilaje și doar 20 de muncitori. Acest mod de a se mobiliza doar când se anunță vizita ministrului nu mai poate fi tolerat. Ori lucrează așa cum și-au asumat în contracte, ori, dacă nu, așa cum am spus și până acum, vor pleca acasă”, a spus ministrul Răzvan Cuc.

El i-a cerut directorului CNAIR, Narcis Neaga, să rezilieze contractul semnat și a solicitat continuarea lucrărilor prin Regionala de Drumuri și Poduri Brașov, pe porțiunile care au fost deja decopertate.