Misterele campaniei pro-vaccinare a guvernului Cîțu. Publicitatea la produse medicamentoase este interzisă prin lege. REVISTA PRESEI
Marea campanie de promovare a vaccinării lansată zilele trecute de premierul Florin Cîțu – suspectată de plagiat după o investigație a Inpolitics – ridică serioase semne de întrebare la care prim-ministrul ar fi trebuit să răspundă încă din discursul rostit în fața nației.
Cea mai importantă întrebare e de ce ar da presa gratis ceva ce anul trecut s-a dat pe bani?, se întreabă jurnalistul Bogdan Tiberiu Iacob, care mai prezintă și alte date despre misterele acestei campanii electorale mascate executate fără scrupule pe seama sănătății copiilor:
Ce ne-a anunțat premierul joi, în direct la TV:
”Prin această campanie lansăm 11 spoturi care vor fi difuzate în mass-media, la televiziuni în special, în perioada următoare. Vreau să fac o precizare: campania de comunicare a fost realizată fără costuri din partea Guvernului cu sprijinul UNICEF – vă mulțumim! Guvernul nu a plătit nici pentru conceptul creativ, nici pentru partea de producție – și acestea au fost donate -, nici pentru partea de difuzare în mass media, pentru că este o campania de informare publică, de interes national; fac și eu apel către televiziuni, radio, mediul online să ne sprijine în această campanie. De asemenea, mulțumim și Google pentru sprijinul acordat în promovarea online. Cele 11 spoturi vor fi difuzate la TV, radio și mediul online pentru cel puțin șase luni de zile. Eu sper să fie cel mult șase luni de zile, ca să învingem pandemia până atunci, să nu avem nevoie de șase luni de zile să o învingem”.
Cum am mai punctat, Cîțu nu ne-a informat nici cine a realizat spoturile publicitare, nici cine a plătit pentru spotul în care apare el însuși – profesionist realizat, spre deosebire de restul clipurilor miniștrilor săi, care par creații de amatori – și care spot nu se va difuza decît pe pagina sa de Facebook.
Dacă UNICEF a plătit și pentru clipul de auto-promovare a lui Cîțu, se cheamă că organizația ar cam trebui să dea niște explicații susținătorilor ei financiari. Dar adevărata mare întrebare e cine și de ce ar difuza spoturile lui Cîțu?
Legislația audiovizualului de la noi nu prevede obligația radio-difuzorilor de a da clipuri de interes public.(...)
Nici nu mai comentăm că vaccinarea copiilor este foarte viu disputată în Occident. În Germania, Comisia Permanentă de Vaccinare (Stiko), a indicat, conform Deutsche Welle, că nu se va grăbi să emită o recomandare de vaccinare pentru copii și că este posibil să nu recomande vaccinarea tuturor copiilor, ci doar a celor care suferă de anumite boli, argumentând că datele privind efectele secundare ale vaccinului sunt încă insuficiente.
Mai mult, directorul Colegiului Medicilor din Germania, Klaus Reinhardt, a avertizat că ”Datele privind riscurile și beneficiile unei eventuale vaccinări la copii și adolescenți sunt în prezent insuficiente și nu se poate face nicio recomandare”.
La noi, cum se vede, nici nu se autorizaseră primele vaccinuri cînd guvernul Cîțu deja lansa campania pentru copii.
Interesant de remarcat, Codul de reglementare a audiovizualului interzice radiodifuzorilor, la art.129, să difuzeze mesaje publicitare la produse medicamentoase ”care să sugereze că efectul tratamentului cu medicamentul respectiv este garantat, nu este însoțit de reacții adverse sau că efectul este mai bun ori echivalent cu cel al altui tratament sau medicament ori să sugereze că starea de sănătate a subiectului poate fi îmbunătățită prin utilizarea medicamentului respectiv”.
Ce nu are voie media să facă, au avut și au voie guvernanții, însă, cu președintele Klaus Iohannis în frunte, chiar mult înainte de a fi început campania europeană de vaccinare.
Integral la InPolitics
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
SECTA BANCARĂ TIBETANĂ ȘI PERICOLUL RĂZBOIULUI NUCLEAR. SCHEMA SISTEMULUI SECRET DE PUTERE MONDIALĂ (I)
Paștele la Comun. Patriarhul aruncă bomba: Catolicii trec la Calendarul Vechi – BOR și Ispita Ereziei
Cum a fost posibilă această colosală Operațiune Psihologică planetară?
Scenariul Globaliștilor de a transforma conflictul din Ucraina într-un Război Mondial
Oroarea supremă: UE și SUA promovează legalizarea mondială a Pedofiliei
Dr. Geanina Hagimă: ANALIZĂ DE LABORATOR - Praful saharian și post-saharian – date din România. De ce sunt ignorate cauzele bolilor și sunt preferate tratamentele experimentale?
Recomandările noastre
Persoane: Florin Cîțu
Locații: Balta Mică a Brăilei București
Subiecte: campania de vaccinare Covid-19
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)