ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Zeci de organizații, companii și instituții din România, de la cele de propagandă homosexuală (ActiveWatch, Accept și Mozaiq) la agenții ale statului, cum ar fi Ministerul Muncii și Ministerul Comunicaților sau Primăria Sectorului 4 și Asistența Socială de Protecția Copilului Sector 6, cât și Inspectoratul Școlar al Municipiului București și Universitatea București, au semnat o așa-zisă Cartă a diversității, prin care se angajează să susțină ideologia de gen. În paralel, o companie ca Ariel trece la propagandă mediatică și cumpără publicitate în Libertatea pentru o campanie de „egalitate de gen” destinată părinților „retrograzi” din România.
 
De la câștigarea unor concursuri de frumusețe, la apariția pe coperțile marilor reviste destinate femeilor și transformarea în imagini publice ale unor companii, transsexualii și ideologia din spatele lor se află într-o evidentă ofensivă publică.
 
În SUA, alegerea unui transsexual ca ambasador al berii Bud Light a dus la pierderi de miliarde de dolari, americanii boicotând cu nesaț produsul companiei Anheuser-Busch. La noi Heinken și Ursus se numără printre companiile din domeniu semnatare ale ”Cartei Diversității”. Deși a dat un pas înapoi în SUA, campania berii Budweiser a continuat și nu se oprește la nivel internațional. După cum se subliniază într-un editorial ActiveNews pe această temă, nu banii sunt problema, ci cucerirea minților și a sufletelor. De către cine? Răspunsul îl știe orice credincios.
 
Jurnalistul american Tucker Carlson apreciază că ne confruntăm cu RELIGIA TRANSSEXUALĂ - Noua religie a lumii și cel mai periculos grup extremist din Statele Unite.
 
”Pot avea menstruație bărbații?": "A avea o menstruație nu este un lucru feminin, iar oamenii de toate genurile au menstruație, inclusiv persoanele non-binare și chiar o mulțime de bărbați”, aflăm la o simplă căutare pe Google.
 
Recent, Asociația PRO VITA București a semnalat că marca de detergent de rufe Ariel a lansat o campanie centrată pe egalitate și incluziune, intitulată „despre parentingul fără stereotipuri”:
 
”Ariel detergentul și Programul Tzitzi-Poc vor să ne învețe să devenim părinți mai buni. Primul lucru pe care trebuie să îl facem este să renunțăm la stereotipurile de gen. Ceea ce n-ar trebui să fie complicat, azi, când bărbații au menstruație și nasc”.
 
 
Potrivit unui ARTICOL PUBLICITAR acceptat și publicat de cotidianul Libertatea, Ariel, marcă emblematică P&G, lansează o campanie centrată pe „Egalitate și Incluziune”, care promovează „o mai mare acceptare socială prin eliminarea prejudecăților și evidențierea beneficiilor asociate cu diversitatea”. 
 
Potrivita campaniei publicitare, „cele mai recente cercetări sociale pe eșantioane complexe ne arată că părinții din România își educă copiii în funcție de genul acestora. Mai mult, cei care sunt părinți și de băieți, și de fete, îi vor expune pe aceștia la activități și experiențe diferite în care copiii sunt condiționați de gen – băieții nu au voie să plângă, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie să fie frumoase și docile, mai degrabă decât puternice și curajoase.”
 
Compania de detergent consideră că aceasta este o practică greșită care trebuie corectată.

„Ne dorim o societate mai incluzivă și mai echitabilă prin promovarea unei educații bazate pe potențialul fiecărui copil, indiferent de gen”, a declarat Elia Cazan-Bulacu, Brand Director Southeast Europe Procter & Gamble.

„Studiile arată că societățile care își doresc tineri mai sănătoși din punct de vedere fizic și mental trebuie să facă schimbări în abordarea stereotipurilor de gen”, a completat  Mirona Păun – Psiholog clinician, Psihoterapeut, Fondator al Programului de Educație Emoțională Tzitzi-Poc și Partener al Ariel – P&G în această campanie.

Pe pagina trustului multinațional Proctor&Gamble, a cărui marcă este Ariel, apare o secțiune dedicată „Egalității de gen”, intitulată ”WeSeeEqual”.

„Ne străduim să construim o lume mai bună pentru noi toți, atât în cadrul P&G, cât și la nivel extern. O lume unde să nu existe prejudecăți legate de gen, în care toți indivizii să aibă fie reprezentați și auziți în mod egal. O lume în care fiecare îl vede pe celălalt ca pe un egal al său. Atunci când procedăm astfel, economiile cresc, comunitățile sunt mai sănătoase, afacerile pot prospera, iar lumea devine un loc mai bun pentru toți.”

La P&G, creăm un mediu bazat pe incluziune și egalitate de gen și pledăm, în același timp, pentru egalitatea de gen și egalitatea intersectorială la locurile de muncă din întreaga lume, astfel încât fiecare dintre noi să-și poată aduce contribuția prin potențialul nostru maxim. În fiecare dintre aceste domenii, colaborăm cu organizații extrem de dedicate, care au același angajament și cu care ne combinăm resursele, talentele și abilitățile pentru a avea un impact mai mare”, se arată în comunicatul P&G.
 
Un cititor al ActiveNews din Frăția Ortodoxă ne-a semnalat că propaganda egalității de gen a ajuns și la compania de utilități Engie, care, încă din 2022, ar fi lansat „un program de training” pentru diversitate. O comunicare cu circuit intern din 3 septembrie îi informează pe angajați că până la sfârșitul anului trebuie să urmeze OBLIGATORIU, cursul ”Diversitate, incluziune și egalitate de gen”. (FOTO)
 

Un alt cititor ne semnalează că zeci de organizații, companii și instituții din România, de la cele de propagandă homosexuală (ActiveWatch, Accept și Mozaiq) la agenții ale statului, cum ar fi Asistența Socială de Protecția Copilului, au semnat o așa-zisă Cartă a diversității, prin care se angajează să susțină ideologia de gen. Din anunțul oficial se deduce că instituțiile au mai și plătit 500 de euro pentru a adera la „Cartă”, în timp ce ONG-urile 60 de euro.

Între acestea se numără:

Inspectoratul Școlar al Municipiul București

Primăria Sector 4

Universitatea București
 
Casa Corpului Didactic Buzău
 
Ministerul Muncii și Justiției Sociale
 
Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale
 
Prefectura Giurgiu
 
Consiliul Local Sector 6
 
Asistența Socială și Protecția Copilului (!)
 
Agenția Națională a Funcționarilor Publici 

 
BCR
 
Ikea
 
Rompetrol
 
Coca-Cola
 
BRD
 
BCR
 
PHILIPS
 
Leroy Merlin
 
Hervis Sport
 
Mega Image
 
Mc Donalds
 
MOL
 
Rompetrol
 
Brico Depot
 
Intersport
 
Ursus
 
Heineken
 
Electrica
 
OTP Bank
 
Raiffeisen Bank
 
Metro
 
Enel
 
Nestle
 
Carrefour
 
Kaufland
 
Penny
 
Ambasada Marii Britanii, București
 
Ambasada Suediei, București
 
Consiliul Britanic
 
AVON
 
Loreal
 
Johnson & Johnson
 
Caroli Foods
 
Porsche
 
ș.a.
 

„Dobândirea calității de semnatar al Cartei Diversității din România este un angajament public important prin care organizația semnatară se angajează să sprijine, să protejeze și să dezvolte diversitatea în cadrul organizațional.” se susține pe site-ul propagandistic.

„Documentul poate fi asumat în egală măsură de companii, IMM-uri, organizații non-guvernamentale, instituții publice, asociații patronale, asociații de business, instituții academice etc.

Carta Diversității își propune să motiveze companiile semnatare să recunoască sau să extindă avantajele integrării diversității în practicile organizaționale. Prin semnarea Cartei, diversitatea capată dimensiuni practice, devenind parte integrantă din business și cultura organizațională.

Organizațiile care doresc să se alăture Cartei Diversității vor semna textul Cartei (nivel de reprezentare - Președinte / CEO/ Managing Director sau alt reprezentant desemnat de organizație). În spiritul transparenței, organizațiile vor furniza secretariatului Cartei o scurtă descriere a organizației, sigla și un citat din partea persoanei desemnate să reprezinte organizația în activitățile Cartei. Textul, semnat și stampilat, va fi returnat electronic la adresa dana.oancea@cartadiversitatii.ro 

Semnatarii (companii și instituții publice) vor achita o taxă unică de 500 € pentru acoperirea costurilor de înregistrare și secretariat. ONG-urile vor achita o taxă redusă de 60 €.

Semnatarii pot folosi sigla Cartei pe propriile suporturi de comunicare (site, rapoarte de CSR, rapoarte interne).

Lista organizațiilor care au aderat deja la principiile Cartei poate fi consultată mai jos.”

 
Lista semnatarilor de până acum AICI