ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


O femeie medic în vârstă de 32 de ani, din Coahuila, a suferit convulsii și a paralizat după ce a primit vaccinul experimental Pfizer COVID mARN, la 30 decembrie 2020, anunță presa mexicană citată de Olivia Steer și VaccineImpact.com.
 
Dr. Karla Cecilia Pérez Osorio lucra ca medic internist la Spitalul General din Zona nr. 7, în districtul Monclova. Ulterior, a fost transferată la un spital din  Monterrey, Nuevo León.
 
Femeia ar fi fost evaluată de un neurolog și diagnosticată cu mielită transversă, un efect secundar cunoscut al vaccinurilor și, în special, al vaccinurilor COVID experimentale cu ARNm. Leziunea fost observată în unele dintre studiile de vaccinare experimentale anti COVID19 desfășurate în întreaga lume. 

Autoritățile medicale din Mexic au minimalizat reacția adversă, susținand că este „ușoară”. Rudele ei au declarat însă, la 4 ianuarie 2021 că, deși este conștientă, are dificultăți de vorbire, de mișcare a picioarelor și brațelor.

Soțul ei, Ángel Palestino Gallardo, și verișoara ei, Carolina Rivas Gallardo, au confirmat că a avut furnicături la nivelul buzelor și extremităților imediat după ce a primit vaccinul experimental, după cum scrie o altă sursă locală, Proceso.com. Dar, 20 de minute mai târziu, ea a suferit paralizie a brațelor și picioarelor și mai multe crize, până a rămas inconștientă.

Acest incident vine după cel din Portugalia, în care o asistentă de 41 de ani „perfect sănătoasă” a murit brusc după ce a primit vaccinul experimental Pfizer COVID. 

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews