ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit.


O adolescentă din Maramureș a făcut șoc anafilactic după ce s-a vaccinat cu serul Covid produs de Pfizer. Ea a avut simptome precum hipotensiune arterială, desaturare și pierdere temporară a conștienței, informează România TV

Fata de 16 ani s-a vaccinat într-un centru din orașul Ulmeni, împreună cu ceilalți membri ai familiei, având deci acordul părinților.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Maramureș a anunțat că fata a prezentat reacție adversă anafilactică, manifestată prin hipotensiune arteriala, desaturare, respectiv pierderea temporara a conștienței după administrarea dozei de vaccin Pfizer, potrivit ZiarMM.ro

În istoricul medical al tinerei nu au existat antecedente alergice. Ea a fost transportată la Spitalul Județean de Urgență Baia Mare, unde a stat sub supraveghere medicală pentru o perioadă de timp, după care a fost lăsată să plece acasă. Vom urmări cu atenție cum va evolua starea ei de sănătate în următoarele zile!

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews