O ”știre falsă” pe care vă recomandăm să nu o citiți - Forumul Economic Mondial: Trebuie să reducem numărul de mașini cu 75% până în 2050. DOCUMENT

Forumul Economic Mondial (WEF), organizație globalistă, încurajează orașele să "limiteze creșterea utilizării mașinilor private" și își propune să reducă drastic numărul de mașini până în 2050, potrivit unui document, scrie portalul conservator canadian LifeSiteNews. Conform "fact-check"-erșilor de la site-urile soroșite care ne amuză prin consecvența prostiei lor incomensurabile, aceasta este o știre falsă. Nimeni nu vrea "orașe de 15 minute" și "decarbonizarea" lor. Nimeni cu excepția Forumului Economic Mondial și a slugilor lor, între care, pe rândul cel mai de jos se număr "fact-check"-erșii. Păcat că nu putem să le dăm să mănânce documentul de mai jos, fiind electronic. Însă și-l pot printa și apoi îngurgita:
Documentul intitulat "The Urban Mobility Scorecard Tool: Benchmarking the Transition to Sustainable Urban Mobility" a fost publicat de Forumul Economic Mondial în colaborare cu Visa în mai 2023.
Documentul pledează pentru creșterea "modurilor de transport partajate, electrice, conectate și automatizate (SEAM) și trecerea la orașe mai compacte" pentru a reduce numărul de mașini până în 2050 la 500 de milioane la nivel mondial și pentru a reduce drastic emisiile de carbon.
Ieri, colega noastră de la Național avertiza asupra unei legi tocmai votate și promulgate în România: Claudia Marcu: Începe decarbonizarea orașelor. Se introduc taxe pentru accesul autoturismelor
"Niciun oraș sau companie nu poate realiza această viziune de unul singur", se arată în document. "Printr-o colaborare puternică între sectorul public și cel privat, putem găsi soluții inovatoare, cu impact și adaptate la context pentru mobilitate, pentru a permite un viitor durabil pentru orașe."
Potrivit carsMetric, în prezent există peste 1,45 miliarde de mașini în lume, iar WEF estimează că acest număr va ajunge la 2,1 miliarde până în 2050, dacă vom rămâne pe traiectoria actuală. O reducere la 500 de milioane de mașini ar reprezenta, prin urmare, o reducere a numărului de mașini cu peste 75%.
WEF a testat recent instrumentul său de evaluare a mobilității urbane și a ales ca orașe de probă Buenos Aires, Argentina, Curitiba, Cota Rica și Singapore.
Documentul numește limitarea "creșterii utilizării mașinilor private prin stimularea transportului public, a utilizării bicicletei și a serviciilor de mobilitate partajată" ca fiind o "zonă de ambiție" majoră pentru Buenos Aires.
"Capitala Argentinei caută să îmbunătățească mobilitatea durabilă pentru a menține oamenii în mișcare, oferind în același timp un transport mai conectat și mai integrat", se arată în document.
De asemenea, orașul "adoptă noi soluții pentru a reduce dependența de mașinile private și pentru a oferi un sistem de transport multimodal bine integrat", potrivit WEF.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”

Peninsula Iberică este noul Wuhan?
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Dezvăluiri Eveniment Externe Prima pagină Știri
Persoane: Klaus Schwab
Locații: America de Sud Argentina Davos, Elveția Europa România
Subiecte: amprenta individuală de carbon cote de carbon Mașini electrice mașini pe benzină orașul de 15 minute reducerea emisiilor de carbon
Organizații: Forumul Economic de la Davos Forumul Economic Mondial
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (5)