ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!

Simone Scott, în vârstă de 19 ani, boboc la Universitatea Northwestern din Evanston, Illinois, a murit la 11 iunie din cauza complicațiilor unui transplant de inimă la care a fost supusă după ce a dezvoltat ceea ce medicii ei cred că a fost miocardită în urma celei de-a doua doze de vaccin Moderna, transmite The Defender.

Scott a primit cea de-a doua doză de Moderna pe 1 mai, a relatat WLWT 5. Când absolventa liceului Mason High School 2020 și vicepreședintele clasei a treia a făcut o vizită surpriză părinților ei de Ziua Mamei, pe 9 mai, mama ei a spus că a observat că Scott nu se simțea bine.

"Am observat că era cam înfundată, așa că vocea ei nu era chiar la fel", a spus Valerie Kraimer.

Scott s-a întors în campus pe 11 mai, unde, chiar și după o vizită la medic, starea ei s-a înrăutățit. Kraimer a spus că mai multe teste au ieșit negative, inclusiv un test COVID-19.

"Duminică dimineața [16 mai], i-a trimis un mesaj tatălui ei și i-a spus: 'Tată, mă simt atât de amețită. Nu mă pot da jos din pat' și atunci a început totul ", a spus Kraimer.

Părinții lui Scott se aflau la sute de kilometri depărtare, așa că tatăl ei a sunat la poliția campusului pentru ca cineva să verifice ce face.

"Am aflat că un medic a trebuit să sară pe pieptul ei și să-i facă resuscitare pentru că era atât de rău, iar apoi s-a întâmplat întreaga cascadă de evenimente, a spus Kraimer. "A trebuit să o intubeze și și-au dat seama că era în insuficiență cardiacă".

După mai multe intervenții, inclusiv conectarea lui Scott la un aparat ECMO care oglindește funcția inimii pentru ca propria ei inimă să se poată odihni, medicii au stabilit că avea nevoie de o înlocuire a inimii. Medicii ei nu au confirmat pe deplin cauza morții sale, dar au spus că se pare că Scott a suferit de miocardită.

Miocardita este o inflamație a mușchiului cardiac care poate duce la aritmie cardiacă și la deces. Potrivit cercetătorilor de la National Organization for Rare Disorders, miocardita poate fi rezultatul unor infecții, dar "cel mai frecvent miocardita este rezultatul reacției imunitare a organismului la afectarea inițială a inimii".

Universitatea le-a spus studenților că Scott a murit din cauza unor complicații după ce a fost supusă unui transplant de inimă. "Moartea  studentei a survenit la câteva săptămâni după o complicație cardiacă în luna mai, care a dus la un transplant de inimă", a relatat The Daily Northwestern.

"Se pare că medicii au ratat în repetate rânduri semnale în timp ce starea lui Scott s-a înrăutățit în cele două săptămâni care au urmat celei de-a doua doze de vaccin - înainte de a se prăbuși brusc", a declarat Berenson.

Scott a primit vaccinul COVID din proprie inițiativă, dar universitatea sa impune acum ca studenții să fie complet vaccinați înainte de a se întoarce în campus, a relatat The College Fix. "Încă mă simt ca și cum ea ar fi aici, chiar dacă știu că nu este și mă simt ca o mare pierdere", a spus Kraimer.

Părinții lui Scott încă așteaptă rezultatele multiplelor teste pe care i le-a făcut la inimă, în speranța că vor afla de ce și-au pierdut fiica atât de brusc.

Potrivit CDC, un total de 475 de cazuri de miocardită sau pericardită au fost înregistrate la pacienții cu vârsta de 30 de ani și mai tineri care au primit un vaccin cu ARNm. Vârsta medie a persoanelor cu miocardită sau pericardită după prima doză a fost de 30 de ani, iar după a doua doză, de 24 de ani.

Sistemul de raportare a evenimentelor adverse la vaccinuri (VAERS) al CDC a relevat 900 de cazuri de miocardită și pericardită, la toate grupele de vârstă, raportate în SUA în urma vaccinării între 14 decembrie 2020 și 4 iunie 2021. Din cele 900 de cazuri raportate, 533 de cazuri au fost atribuite Pfizer, 331 de cazuri Moderna și 32 de cazuri vaccinului de la J&J.

Dr. Tom Shimabukuro, director adjunct al Biroului de siguranță a imunizării din cadrul CDC, a declarat în timpul audierii FDA din 10 iunie că a existat un număr mai mare decât se aștepta de cazuri de inflamații cardiace în rândul tinerilor recent vaccinați cu a doua doză de vaccin mRNA.