ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Confruntându-se cu scăderi dramatice ale pieței bursiere și cu o rezistență tot mai mare la vaccinurile lor COVID-19 cu ARNm, Pfizer și Moderna difuzează reclame televizate optimiste cu cântece și celebrități pentru a promova vaccinarea COVID-19 chiar la timp pentru sărbători, notează The Defender.

Spotul publicitar Pfizer de 30 de secunde prezintă o melodie veselă și antrenantă și celebrități zâmbitoare precum Martha Stewart, cântărețul și compozitorul John Legend, jucătoarea profesionistă de fotbal și activista progresistă Megan Rapinoe, cântărețul și compozitorul Charlie Puth și starul de fotbal Travis Kelce.

Cu toții, cu excepția lui Rapinoe, afișează pe un umăr bandajele albastre caracteristice Pfizer, arătând că au primit injecția COVID-19 de la Pfizer.

"Am înțeles", spune Stewart, în timp ce textul publicitar al Pfizer spune: "Au sosit vaccinurile actualizate COVID-19 din acest sezon" și "Întrebați furnizorul de servicii medicale dacă vaccinarea COVID împreună cu vaccinul antigripal este potrivită pentru dumneavoastră".

"L-ai primit pe al tău?" este sloganul Pfizer.

Spotul publicitar Moderna sună cam așa: ”Vaccinează-ți corpul!”

Spotul publicitar începe cu un bărbat în vârstă care joacă tenis de masă însoțit de un narator, care spune: "Când vine vorba de sănătatea ta ... faci ping și pong cu acel corp".

Spotul continuă cu o varietate de oameni obișnuiți care își practică pasiunile, inclusiv o femeie care amestecă un shake de legume ("you green that body"), un bărbat care se scufundă într-o găleată de gheață ("you plunge that body") și un bărbat și o femeie care joacă șah ("you brainpower that body)".

Se încheie cu: "Ai vaccinat acel corp împotriva gripei, iar acum, ai Spikevaxat acel corp. Pentru că, chiar dacă pandemia s-a terminat, COVID-19 nu s-a terminat".

"În condițiile în care aproape niciun american nu s-a înscris pentru a primi vaccinul actualizat COVID-19, Pfizer face tot posibilul pentru a crește gradul de absorbție", a mărturisit Dr. Mercola.

Mercola a raportat că Pfizer i-a plătit lui Kelce, fundașul de la Kansas City Chiefs, o sumă supradimensionată de 20 de milioane de dolari pentru a promova vaccinurile COVID-19 ale producătorului de medicamente, în comparație cu sponsorizările sale totale de 5 milioane de dolari pe an de la McDonald's, Papa John's, Walgreens, Nike și Tide, și a încercat să profite de recenta creștere de popularitate a starului de fotbal american, care se întâlnește cu vedeta pop Taylor Swift.