ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Primarul orașului Toronto, Olivia Chow, a sugerat să nu se facă cumpărături la Home Depot, deoarece societatea nu mai finanțează Pride Toronto, relatează LifeSite News.

La 2 iunie, Chow a spus mulțimii prezente la ceremonia de ridicare a steagului „mândriei” din Toronto să boicoteze Home Depot pentru că nu sprijină grupurile locale de mândrie, dezvăluind totodată că guvernul său a cheltuit 350 000 de dolari din banii contribuabililor pentru finanțarea grupurilor LGBT în această primăvară.
 
 
„Nu cumpărați de la Home Depot, băieți”, a declarat Chow.

„Rhona, Rhona”, a continuat ea, referindu-se la unul dintre concurenții Home Depots. „Există și alte opțiuni”.

Mai devreme în discursul său, Chow a sărbătorit faptul că guvernul său a oferit rapid Pride Toronto o sumă record de bani din taxe pentru a se asigura că parada are loc după ce o serie de corporații și-au retras finanțarea de la Pride Toronto, un grup LGBT care găzduiește parada anuală a „mândriei” din Toronto.

„Acum am văzut cu toții știrile deprimante”, a început ea.

„Pride Toronto a pierdut câteva sponsorizări corporative pentru că pur și simplu nu știu cine sunt”, a susținut ea.
 
„Sunt lipsiți de viziune”.

„Vom oferi o subvenție de 350 000 de dolari și, în fiecare an timp de cinci ani, 62% din finanțare va crește până în 2027”, a declarat ea. „Da, acesta este angajamentul nostru față de voi.”

Angajamentul lui Chow de a promova agenda LGBT vine după ce un sondaj recent a arătat că mai puțin de jumătate dintre locuitorii din Toronto aprobă performanța lui Chow.

Potrivit CBC News, Pride Toronto își va vedea finanțarea municipală majorată cu 33%, ajungând la un total de 2,5 milioane de dolari pentru 15 festivaluri LGBT.

După cum LifeSiteNews a raportat anterior, corporații precum Home Depot, Google, Adidas și Nissan Canada au renunțat la sponsorizarea Toronto Pride.

Directorul executiv al Toronto Pride, Kojo Sherwin Modeste, a dezvăluit de atunci că pierderea sponsorizării a cauzat un „deficit” în cadrul organizației.

Anterior, atât Adidas, cât și Nissan Canada erau considerate sponsori de „nivel aur”, o denumire acordată celor care donează cel puțin 150 000 de dolari în numerar sau contribuții în natură.