ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Elevii australieni cu vârste de doar 12 ani au fost încurajați să exploreze noi identități de gen fără știrea părinților lor, potrivit Daily Mail.

Măsura face parte dintr-un program de bunăstare pentru elevi, care se desfășoară în mai multe state, pentru a contribui la consolidarea sănătății lor mintale.

Însă unii profesori și elevi susțin că "coordonatorii de bunăstare" merg prea departe.

De exemplu, în luna martie, o clasă de clasa a șaptea de la liceul Northcote din Melbourne a primit prin e-mail de la departamentul de bunăstare un chestionar în care elevii erau întrebați dacă doresc să încerce noi identități de gen și pronume.

Chestionarul a fost trimis direct elevilor, mulți dintre ei având doar 12 ani, fără știrea părinților.

Mulți dintre ei l-au primit când se aflau la școală de numai cinci săptămâni și se înțelege că au o înțelegere generală slabă a sexualității.

„Echipa de bunăstare a creat un sondaj pentru elevii care ar dori să fie cunoscuți sub un nume sau un sex diferit sau să folosească pronume diferite”, se arată în e-mail.

Coordonatorii de bunăstare sunt adesea plătiți între 100.000 și 120.000 de dolari pe an. 

Rolul este relativ nou în multe școli și, în ciuda faptului că abordează probleme complexe de sănătate mintală, culturale și de egalitate, lucrătorii desemnați nu au adesea o pregătire formală în domeniul psihologiei sau al educației.

Dar programul începe să genereze plângeri anonime din partea profesorilor care se tem de repercusiuni asupra carierei dacă vorbesc public.

„Educația progresistă este plină de această idee că copiii trebuie să conducă lucrurile. Cred că profesorii și-au pierdut cu adevărat mințile. Cred cu adevărat că o mulțime de profesori nu au o înțelegere fermă a ceea ce prevede legea în această privință”, a declarat profesorul.

În statul New South Wales, școlile pot sprijini elevii să facă tranziția socială la școală fără acordul părinților, dacă sunt considerați minori maturi.

În Victoria, școlile trebuie să colaboreze cu "elevii pentru a-și afirma identitatea de gen în vederea pregătirii și punerii în aplicare a unui plan de sprijin pentru elevi".

Un părinte, care a dorit, de asemenea, să-și păstreze anonimatul, a afirmat că o teorie bizară se răspândește, potrivit căreia toate problemele elevilor dispar atunci când se identifică ca fiind trans.

„Se simte ca și cum a avut loc o captare ideologică instituțională și oamenii nu mai gândesc rațional sau nu mai iau decizii bazate pe dovezi în legătură cu această problemă. 

Este foarte ușor să ți se prezinte transsexualitatea ca fiind o soluție la toate problemele unui adolescent și să spui: "Asta este"