ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Un subcomitet special al Congresului SUA și-a încheiat luni ancheta de doi ani despre COVID-19. Acesta a declarat că virusul a fost scurs dintr-un laborator din Wuhan, China, și că distanțarea socială și mascarea nu au fost susținute de date științifice iar vaccinul nu a îndepărtat posibilitatea de contractare a virusului.

O nouă anchetă privind COVID-19

Subcomisia selectivă privind pandemia de coronavirus și-a publicat raportul final de 520 de pagini în care se afirmă că „COVID-19 a apărut cel mai probabil dintr-un laborator din Wuhan, China”.

În sprijinul teoriei „scurgerii din laborator”, raportul a afirmat că subcomisia a aflat că virusul are o caracteristică biologică care nu se găsește în natură. El a spus că a mai apărut un virus asemănător în 2019.

Virusul a fost scurs dintr-un laborator

„După aproape toate măsurătorile științifice, dacă ar fi existat dovezi ale unei origini naturale, acestea ar fi ieșit deja la suprafață”, se arată în raport. de asemenea, raportul a menționat că cel mai important laborator de cercetare a SARS din China se află în Wuhan, «care are o istorie în ceea ce privește desfășurarea de cercetări privind obținerea de funcții la niveluri inadecvate de biosecuritate» și că cercetătorii de la laborator «s-au îmbolnăvit cu un virus asemănător cu COVID în toamna anului 2019, cu câteva luni înainte ca COVID-19 să fie descoperit pe piața umedă».

La începutul pandemiei, au existat zvonuri conform cărora virusul ar fi apărut în piețele umede din China, cunoscute pentru vânzarea de carne, pește, produse agricole și animale exotice în condiții neigienice, dar totul ar fi fost o minciună.

Distanțarea socială nu s-a bazat pe știință

Raportul arată și că distanțarea socială „nu se baza pe știință”. „În timpul unei mărturii cu ușile închise, Dr. Anthonu Fauci a declarat că ghidul „a apărut pur și simplu””, se arată în raport.Fauci a fost imaginea publică a răspunsului guvernului federal la pandemia de coronavirus. Acesta a fost aspru criticat din cauza declarațiilor sale privind pandemia.

Subcomisia nu a găsit „nicio dovadă concludentă” că purtarea măștilor i-a protejat pe americani de COVID-19, potrivit Foxnews.
 
Răspunsul OMS la pandemia COVID-19, un eșec lamentabil

Răspunsul OMS la pandemia COVID-19 a fost un eșec lamentabil, deoarece a cedat la presiunile Partidului Comunist Chinez și a pus interesele politice ale Chinei înaintea îndatoririlor sale internaționale.
 
Mai mult, cel mai recent efort al OMS de a rezolva problemele exacerbate de pandemia COVID-19 - prin intermediul unui „Tratat privind pandemia” - poate dăuna Statelor Unite.

Administrația Biden a folosit chiar metode nedemocratice și probabil neconstituționale - inclusiv presiuni asupra companiilor de social media pentru a cenzura anumite conținuturi COVID-19 - pentru a combate ceea ce a considerat dezinformare.

VACCINUL COVID-19: Contrar celor promise, vaccinul COVID-19 nu a oprit răspândirea sau transmiterea virusului, se arată în raport.
 
Cea mai completă analiză a pandemiei efectuată până în prezent

Subcomisia selectivă privind pandemia de coronavirus și-a încheiat investigația de doi ani asupra pandemiei COVID-19 și a publicat un raport final intitulat „After Action Review of the COVID-19 Pandemic: Lecțiile învățate și o cale de urmat”. Raportul final va servi drept foaie de parcurs pentru Congres, puterea executivă și sectorul privat pentru a se pregăti și a răspunde la viitoarele pandemii. Din februarie 2023, Subcomisia selectă a trimis peste 100 de scrisori de investigație, a efectuat peste 30 de interviuri și depoziții transcrise, a organizat 25 de audieri și reuniuni și a examinat peste un milion de pagini de documente. Membrii și personalul au expus corupția la nivel înalt din sistemul de sănătate publică al Americii, au confirmat originea cea mai probabilă a pandemiei, au tras la răspundere publică actorii răi din COVID-19, au promovat consensul bipartizan cu privire la probleme consecvente din era pandemiei și multe altele. Acest raport final de 520 de pagini detaliază toate constatările investigației Subcomisiei Select.

„Această activitate va ajuta Statele Unite și întreaga lume să prezică următoarea pandemie, să se pregătească pentru următoarea pandemie, să se protejeze de următoarea pandemie și, sperăm, să prevină următoarea pandemie. Membrii celui de-al 119-lea Congres ar trebui să continue și să se bazeze pe această activitate, există mai multe informații de găsit și acțiuni oneste de întreprins”, a scris președintele Wenstrup într-o scrisoare adresată Congresului. „Pandemia COVID-19 a evidențiat neîncrederea în conducere. Încrederea se câștigă. Responsabilitatea, transparența, onestitatea și integritatea vor recâștiga această încredere. O viitoare pandemie necesită un răspuns din partea întregii Americi, gestionat de persoane fără beneficii personale sau prejudecăți. Întotdeauna putem face mai mult și, de dragul generațiilor viitoare de americani, trebuie să o facem. Se poate face.”

Miercuri, 4 decembrie 2024, la ora 10:30, Subcomisia selectivă va organiza o evaluare a raportului final și va depune oficial raportul la dosarul Congresului. Înainte de evaluare, Subcomisia selectivă va publica, de asemenea, materiale justificative și recomandări suplimentare.

 
Un rezumat al informațiilor oferit de cunoscutul Dr. Robert Malone poate fi găsit mai jos:

ORIGINEA COVID-19
 
COVID-19 a apărut cel mai probabil într-un laborator din Wuhan, China. Cele CINCI argumente cele mai puternice în favoarea teoriei „scurgerii din laborator” includ:

Virusul posedă o caracteristică biologică care nu se găsește în natură.

Datele arată că toate cazurile de COVID-19 provin de la o singură introducere în om. Acest lucru este contrar pandemiilor anterioare în care au existat mai multe evenimente de răspândire.

Wuhan găzduiește cel mai important laborator de cercetare a SARS din China, care a efectuat în trecut cercetări privind obținerea de funcții la niveluri inadecvate de biosecuritate.

Cercetătorii de la Wuhan Institute of Virology (WIV) s-au îmbolnăvit de un virus asemănător cu COVID în toamna anului 2019, cu câteva luni înainte ca COVID-19 să fie descoperit pe piața umedă.

Prin aproape toate măsurile științei, dacă ar fi existat dovezi ale unei origini naturale, acestea ar fi ieșit deja la suprafață.

PUBLICAȚIA PROXIMAL ORIGIN: Publicația „The Proximal Origin of SARS-CoV-2” - care a fost utilizată în mod repetat de oficialii din domeniul sănătății publice și de mass-media pentru a discredita teoria scurgerii din laborator - a fost inițiată de Dr. Fauci pentru a promova narațiunea preferată conform căreia COVID-19 își are originea în natură.

CERCETAREA CÂȘTIGULUI DE FUNCȚIE (GAIN OF FUNCTION)
 
Cel mai probabil, COVID-19 provine de la un incident de laborator care implică cercetarea în domeniul câștigului de funcționalitate. Mecanismele guvernamentale actuale de supraveghere a acestei cercetări periculoase de obținere a funcțiilor sunt incomplete, extrem de complicate și lipsite de aplicabilitate globală.

ECOHEALTH ALLIANCE INC. (ECOHEALTH): EcoHealth - sub conducerea Dr. Peter Daszak - a folosit banii contribuabililor americani pentru a facilita cercetări periculoase privind obținerea de funcții în Wuhan, China. După ce Subcomisia selectă a publicat dovezi ale încălcării de către EcoHealth a termenilor subvenției acordate de National Institutes of Health (NIH), Departamentul pentru Sănătate și Servicii Umane (HHS) al SUA a demarat procedurile oficiale de debarcare și a suspendat toate finanțările acordate EcoHealth.

Noi dovezi arată, de asemenea, că Departamentul de Justiție (DOJ) a deschis o anchetă privind activitățile EcoHealth din perioada pandemiei.

EȘECURILE NIH
 
Procedurile NIH pentru finanțarea și supravegherea cercetării potențial periculoase sunt deficitare, nesigure și reprezintă o amenințare gravă atât pentru sănătatea publică, cât și pentru securitatea națională. În plus, NIH a încurajat un mediu care a promovat sustragerea de la legile federale privind păstrarea înregistrărilor - după cum se poate vedea prin acțiunile Dr. David Morens și ale „doamnei FOIA” Marge Moore.

Eficiența, eficacitatea și transparența utilizării fondurilor contribuabililor și a programelor de ajutor pentru a face față pandemiei de coronavirus, inclusiv orice rapoarte de risipă, fraudă sau abuz

COVID-19 FONDURI DE AJUTOR
 
Guvernele federale și de stat au avut deficiențe semnificative de coordonare, nu au fost pregătite să supravegheze alocarea fondurilor de ajutor COVID-19 și nu au reușit să identifice suficient risipa, frauda și abuzul de banii contribuabililor în timpul pandemiei.

PROGRAMUL DE PROTECȚIE A CECURILOR SALARIALE
 
Programul de protecție a salariilor - care a oferit ajutor esențial americanilor sub forma unor împrumuturi care puteau fi iertate în cazul în care fondurile erau utilizate pentru a compensa greutățile cauzate de pandemie - a fost plin de cereri frauduloase, ceea ce a dus la pierderea a cel puțin 64 de miliarde de dolari din banii contribuabililor în favoarea escrocilor și a infractorilor.

DECLARAȚII FRAUDULENTE DE ȘOMAJ
 
Fraudatorii i-au costat pe contribuabilii americani peste 191 de miliarde de dolari profitând de sistemul de șomaj al guvernului federal și exploatând informațiile de identificare personală ale persoanelor.

EȘECURILE ADMINISTRAȚIEI ÎNTREPRINDERILOR MICI (SBA)
 
200 de milioane de dolari din banii contribuabililor au fost pierduți ca urmare a incapacității SBA de a efectua o supraveghere adecvată, de a pune în aplicare controale interne și de a se asigura că au fost adoptate măsuri de protecție împotriva fraudei.

FRAUDĂ TRANSNAȚIONALĂ
 
Cel puțin jumătate din banii contribuabililor pierduți în cadrul programelor de ajutor COVID-19 au fost furați de escroci internaționali.

Supravegherea finanțării ajutoarelor COVID-19: Extinderea programelor de ajutor care nu dispuneau de funcții de supraveghere adecvate a expus vulnerabilități grave ale sistemului și a deschis calea fraudatorilor, infractorilor internaționali și adversarilor străini pentru a profita de contribuabili.

Punerea în aplicare sau eficacitatea oricărei legi sau reglementări federale aplicate, adoptate sau avute în vedere pentru a face față pandemiei de coronavirus și pentru a se pregăti pentru pandemii viitoare

ORGANIZAȚIA MONDIALĂ A SĂNĂTĂȚII (OMS)
 
Răspunsul OMS la pandemia COVID-19 a fost un eșec lamentabil deoarece a cedat presiunilor Partidului Comunist Chinez și a pus interesele politice ale Chinei înaintea îndatoririlor sale internaționale. Mai mult, cel mai recent efort al OMS de a rezolva problemele exacerbate de pandemia COVID-19 - prin intermediul unui „Tratat privind pandemia” - poate dăuna Statelor Unite.

DISTANȚAREA SOCIALĂ
 
Recomandarea privind distanțarea socială „6 picioare distanță” - care a dus la închiderea școlilor și a micilor întreprinderi din întreaga țară - a fost arbitrară și nu s-a bazat pe știință. În timpul mărturiei cu ușile închise, Dr. Fauci a declarat că această recomandare „a apărut pur și simplu”.

OBLIGAȚIILE PRIVIND MĂȘTILE
 
Nu a existat nicio dovadă concludentă că măștile îi protejează eficient pe americani de COVID-19. Oficialii din domeniul sănătății publice au schimbat părerea cu privire la eficacitatea măștilor fără a le furniza americanilor date științifice - ceea ce a provocat o creștere masivă a neîncrederii publicului.

ÎNCHIDERILE

Închiderile prelungite au cauzat daune incomensurabile nu numai economiei americane, ci și sănătății mentale și fizice a americanilor, cu un efect deosebit de negativ asupra cetățenilor tineri. În loc să acorde prioritate protecției celor mai vulnerabile populații, politicile guvernamentale federale și de stat au forțat milioane de americani să renunțe la elementele esențiale ale unei vieți sănătoase și solide din punct de vedere financiar.

EȘECURILE PANDEMIEI DIN NEW YORK
 
Ordinul din 25 martie al fostului guvernator al statului New York, Andrew Cuomo, care a obligat căminele de bătrâni să accepte pacienți COVID-19 pozitivi - a fost o malpraxis medicală. Dovezile arată că dl Cuomo și administrația sa au încercat să ascundă consecințele tragice ale deciziilor lor politice, într-un efort evident de a se proteja de răspundere.

Dovezile sugerează că dl Cuomo a făcut, cu bună știință și în mod deliberat, declarații false în fața Subcomisiei selecte, în numeroase ocazii, cu privire la aspecte materiale ale dezastrului COVID-19 din azilul de bătrâni din New York și la mușamalizarea care a urmat. Subcomisia selectă l-a trimis pe dl Cuomo la Departamentul de Justiție în vederea urmăririi penale.

RESTRICȚII DE CĂLĂTORIE

Restricțiile de călătorie implementate rapid de președintele Trump au salvat vieți. În timpul interviului transcris al Dr. Fauci, acesta a fost de acord fără echivoc cu fiecare restricție de călătorie emisă de administrația Trump. Această mărturie contrazice versiunea publică conform căreia restricțiile de călătorie ale administrației Trump au fost xenofobe.

COVID-19 DEZINFORMĂRI
 
Oficialii din domeniul sănătății publice răspândesc adesea informații eronate prin mesaje contradictorii, reacții pripite și lipsă de transparență. În cele mai flagrante exemple de campanii de dezinformare generalizate, utilizarea medicamentelor în afara etichetei și teoria scurgerilor din laboratoare au fost demonizate pe nedrept de guvernul federal.

Administrația Biden a folosit chiar metode nedemocratice și probabil neconstituționale - inclusiv presiuni asupra companiilor de social media pentru a cenzura anumite conținuturi COVID-19 - pentru a combate ceea ce a considerat dezinformare.

Dezvoltarea vaccinurilor și tratamentelor, precum și dezvoltarea și punerea în aplicare a politicilor de vaccinare pentru angajații federali și membrii forțelor armate

OPERAȚIUNEA WARP SPEED
 
Operațiunea Warp Speed a președintelui ales Trump - care a încurajat dezvoltarea și autorizarea rapidă a vaccinului COVID-19 - a avut un mare succes și a contribuit la salvarea a milioane de vieți.

VACCINUL COVID-19
 
Contrar a ceea ce s-a promis, vaccinul COVID-19 nu a oprit răspândirea sau transmiterea virusului.

APROBAREA RAPIDĂ A VACCINULUI COVID-19
 
FDA a aprobat în grabă vaccinul COVID-19 pentru a respecta calendarul arbitrar al mandatului administrației Biden. Doi oameni de știință importanți din cadrul FDA și-au avertizat colegii cu privire la pericolele pe care le presupune grăbirea procesului de aprobare a vaccinului și la probabilitatea apariției unor efecte adverse. Acestea au fost ignorate, iar câteva zile mai târziu, administrația Biden a impus vaccinul.

IMPUNERILE/OBLIGATIVITATEA VACCINĂRII
 
Mandatele privind vaccinurile nu au fost susținute de știință și au cauzat mai mult rău decât bine. Administrația Biden i-a constrâns pe americanii sănătoși să se conformeze mandatelor de vaccinare împotriva COVID-19, care au călcat în picioare libertățile individuale, au afectat pregătirea militară și au ignorat libertatea medicală de a impune un nou vaccin pentru milioane de americani, fără suficiente dovezi care să susțină deciziile lor politice.

IMUNITATEA NATURALĂ
 
Funcționarii din domeniul sănătății publice s-au angajat într-un efort coordonat de a ignora imunitatea naturală - care este dobândită prin infectarea anterioară cu COVID-19 - atunci când au elaborat orientări și mandate privind vaccinurile.

SISTEMUL DE RAPORTARE AL EFECTELOR ADVERSE
 
Sistemele de raportare a accidentelor vaccinale au creat confuzie, nu au informat în mod corespunzător publicul american cu privire la accidentele vaccinale și au deteriorat încrederea publicului în siguranța vaccinurilor în timpul pandemiei COVID-19.

COMPENSAȚII PENTRU VICTIMELE VACCINULUI
 
Guvernul nu reușește să soluționeze în mod eficient, echitabil și transparent cererile de despăgubire pentru răniții prin vaccinarea COVID-19.

Impactul economic al pandemiei de coronavirus și al răspunsului guvernamental asociat asupra persoanelor, comunităților, întreprinderilor mici, furnizorilor de servicii medicale, statelor și entităților guvernamentale locale

IMPACTUL ASUPRA ÎNTREPRINDERILOR
 
Guvernele federale și de stat au impus închideri obligatorii care au fost principala cauză a închiderii temporare și permanente a întreprinderilor. Peste 160 000 de întreprinderi au fost închise din cauza pandemiei, 60% dintre aceste închideri fiind clasificate drept permanente. Pentru întreprinderile care au rămas sau au redeschis, lipsa diversității lanțului de aprovizionare a exacerbat provocările din perioada pandemiei și a adâncit disparitățile existente.

IMPACTUL ASUPRA ASISTENȚEI MEDICALE
 
Sistemul de sănătate din America a fost grav afectat de pandemia COVID-19. Pacienții s-au confruntat cu o scădere a calității asistenței medicale, timpi de așteptare mai lungi, programări medicale mai scurte și diagnostice ratate.

IMPACTUL ASUPRA LUCRĂTORILOR

Rata șomajului a crescut până la niveluri care nu au mai fost înregistrate de la Marea Depresiune. Măsurile de atenuare prea largi - inclusiv îndrumarea „6 picioare depărtare”, acum dezmințită - au afectat în mod disproporționat sectoarele cu salarii mici.

REZERVA FEDERALĂ
 
Răspunsul agresiv, timpuriu și fără precedent al Rezervei Federale la pandemia COVID-19 a prevenit o recesiune economică gravă. Această abordare continuă a contribuit, de asemenea, la o inflație vertiginoasă.

Impactul societal al deciziilor de închidere a școlilor, modul în care au fost luate deciziile și dacă există dovezi ale unei pierderi generalizate a învățării sau ale altor efecte negative ca urmare a acestor decizii

COVID-19 ÎNCHIDEREA ȘCOLILOR
 
„Știința” nu a justificat niciodată închiderea prelungită a școlilor. Era puțin probabil ca copiii să contribuie la răspândirea COVID-19 sau să sufere de boli grave sau mortalitate. În schimb, ca urmare a închiderii școlilor, copiii au suferit pierderi istorice de învățare, rate mai ridicate de suferință psihologică și bunăstare fizică redusă.

INFLUENȚA CENTRELOR PENTRU CONTROLUL ȘI PREVENIREA BOLILOR (CDC)
 
CDC al administrației Biden a încălcat precedentul și a oferit unei organizații politice de profesori acces la orientările sale științifice privind redeschiderea școlilor. Fostul director al CDC, Rochelle Walensky, a cerut Federației Americane a Profesorilor (AFT) să furnizeze un limbaj specific pentru orientări și chiar a mers atât de departe încât a acceptat numeroase editări făcute de AFT.

INFLUENȚA AFT
 
Școlile au rămas închise mai mult decât era necesar din cauza interferenței politice a AFT în orientările CDC privind redeschiderea școlilor. AFT este un sindicat politic, nu o organizație științifică, care a susținut eforturile de atenuare care au prelungit închiderea școlilor - inclusiv un „declanșator” automat de închidere.

Mărturiile au arătat că președintele AFT, Weingarten, avea o linie telefonică directă pentru a contacta fostul director al CDC, Walensky.

EFECTE PE TERMEN LUNG
 
Rezultatele testelor standardizate arată că copiii au pierdut zeci de ani de progres academic ca urmare a închiderii școlilor COVID-19. Problemele de sănătate mintală și fizică au crescut, de asemenea, vertiginos - tentativele de sinucidere ale fetelor cu vârste cuprinse între 12 și 17 ani crescând cu 51%.

Cooperarea Executivului și a altor entități cu Congresul, inspectorii generali, Biroul pentru responsabilitate guvernamentală și alte entități în legătură cu supravegherea pregătirii și reacției la pandemia de coronavirus

OBSTRUCȚIONAREA HHS
 
HHS al administrației Biden s-a angajat într-o campanie multianuală de amânare, confuzie și lipsă de reacție în încercarea de a obstrucționa ancheta subcomisiei selectate și de a ascunde dovezi care ar putea incrimina sau stânjeni înalți funcționari din domeniul sănătății publice. Se pare că HHS chiar a subfinanțat în mod intenționat componenta sa care răspunde solicitărilor legislative de supraveghere.

OBSTRUCȚIONAREA ECOHEALTH
 
Președintele EcoHealth, Dr. Peter Daszak, a obstrucționat ancheta subcomisiei Select prin furnizarea de informații disponibile publicului, instruind personalul său să reducă amploarea și ritmul producțiilor și modificând documentele înainte de a le face publice. În plus, Dr. Daszak a furnizat declarații false Congresului.

DR. DAVID MORENS: Consilierul principal al Dr. Fauci, Dr. David Morens, a obstrucționat în mod deliberat ancheta Subcomisiei Select, a mințit probabil Congresul în mai multe rânduri, a șters în mod ilegal înregistrările federale COVID-19 și a împărtășit informații nepublice despre procesele de acordare a subvențiilor NIH cu președintele EcoHealth, Dr. Peter Daszak.

OBSTRUCȚIUNE ÎN NEW YORK
 
Camera executivă din New York - condusă în prezent de guvernatorul Kathy Hochul - a redactat documente, a prezentat numeroase revendicări nelegitime de privilegii și a reținut mii de documente fără un temei juridic aparent pentru a obstrucționa ancheta Subcomitetului Select privind eșecurile fostului guvernator Cuomo în perioada pandemiei.