Un bărbat din Virginia, SUA, a suferit o reacție adversă rară după vaccinul Johnson & Johnson: pielea a început să i se umfle, să ardă și apoi să se decojească, potrivit TheGatewayPundit.com.

Richard Terrell, în vârstă de 74 de ani, a spus că a început să simtă un disconfort sub braț la 4 zile după ce i s-a administrat vaccinul anti-Covid. Nu peste mult timp, a dezvoltat o erupție cutanată însoțită de mâncărime, iar pielea a început să i se umfle, să i se înroșească și să-l ardă.

„Mă ustura, ardea și mânca”, a spus Terrell. „Ori de câte ori îmi îndoiam brațele sau picioarele - de exemplu, interiorul genunchiului - mă durea foarte tare în zona în care pielea era umflată și se freca la atingere.”  

După câteva zile, erupția i-a acoperit tot corpul, iar pielea a început să i se decojească. 

WRIC a relatat:

„Un bărbat din districtul Goochland a suferit o reacție adversă severă după ce s-a vaccinat anti-Covid, iar doctorii de la Virginia Commonwealth University (VCU) cred că aceasta este rezultatul direct al vaccinului.

Lui Richard Terrell i s-a administrat la începutul lunii vaccinul în doză unică dezvoltat de Johnson & Johnson. El a suferit o erupție cutanată severă ce i s-a răspândit pe tot corpul și i-a înroșit pielea. Bărbatul în vârstă de 74 de ani a fost internat la spital și a petrecut 5 zile la Centrul Medical VCU. 

Între timp, Terrell s-a externat, iar acum împărtășește povestea vaccinării sale de acasă, din Goochland. Acesta a declarat pentru 8News că încă se simte foarte slăbit și că îi va lua un timp să se recupereze deplin.”
 
 

Din nefericire, se pare că nu a învățat nimic din experiența avută, deoarece a putut încă să se declare „recunoscător că a primit vaccinul”, pe 6 martie, în Ashland.