ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Danice Hertz, un medic în vârstă de 64 de ani care a fost îngrozitor de bolnavă după ce a primit vaccinul anti-Covid de la Pfizer, susține că agențiile de sănătate din SUA ignoră mii de efecte adverse, relatează

Într-un interviu în exclusivitate pentru The Defender, Hertz a declarat că, dacă ar putea să se întoarcă în timp, nu s-ar fi vaccinat.

Hertz a declarat că a luat legătura cu numeroase agenții de sănătate, medici și cercetători - inclusiv cu National Institutes of Health (NIH), U.S. Food and Drug Administration (FDA), Centers for Disease Control and Prevention (CDC), U.S. Surgeon General și cu medici de la universitățile Harvard și Stanford și de la Cedars-Sinai Medical Center din Los Angeles - în încercarea de a obține ajutor pentru leziunile neurologice pe care le-a suferit după administrarea vaccinului.

Hertz a declarat pentru The Defender că există mii de oameni ca ea - care au fost răniți de vaccinurile COVID - care suferă și au nevoie de ajutor, dar sunt ignorați de principalele mass-media și de agențiile de sănătate din SUA. Între timp, mandatele de vaccinare COVID sunt puse în aplicare pentru milioane de americani, fără a se discuta aproape deloc despre riscuri.

Hertz, un gastroenterolog care a ieșit la pensie în octombrie, a primit prima și singura ei doză de vaccin de la Pfizer pe 23 decembrie 2020. "A existat o oportunitate de a obține vaccinul, deoarece spitalul îl dădea fiecărui medic", a spus Hertz. "Nu știam dacă va trebui să mă întorc în câmpul muncii, așa că am fugit să primesc vaccinulÎn 30 de minute, am început să am efecte adverse".

"Am așteptat cele 15 minute pe care trebuie să le aștepți după ce îl primești, m-am dus la mașină și fața a început să îmi ardă", a spus Hertz. "Am condus până acasă la cinci minute distanță, iar când am intrat pe ușă, i-am spus soțului meu să cheme paramedicii."

Hertz a declarat că în decurs de 24 de ore a dezvoltat simptome neurologice, inclusiv parestezii severe la nivelul feței, limbii, scalpului, peretelui toracic și membrelor, precum și tremurături, spasme, slăbiciune, dureri de cap, tinitus și dezechilibru.

"Tensiunea mea arterială era de 186 cu 127, ceea ce am ajuns să constat că este caracteristic acestor reacții", a declarat Hertz.

Hertz și-a sunat medicul și a luat Benadryl în cazul în care ar fi avut o reacție alergică. A doua zi, fața ei a devenit complet amorțită.

Hertz a spus:

"Toată fața mea se simțea ca și cum ar fi ars - ca și cum mi-ar fi fost turnat acid pe față. Aveam senzații în tot corpul meu, ca și cum ar fi vibrat. Simțeam că am avut o bandă strânsă în jurul taliei, dureri în piept și dificultăți de respirație și am stat la pat timp de șapte zile".

Hertz a urmat un alergolog care a tratat-o cu steroizi în cazul în care ar fi avut o reacție alergică la vaccin. După câteva săptămâni în care nu s-a înregistrat nicio îmbunătățire, Hertz s-a întâlnit cu neurologul șef de la Cedars-Sinai.

"Am văzut șase neurologi, cinci alergologi, trei reumatologi și nimeni nu avea nicio idee", a spus Hertz. "Au făcut analize de sânge, biopsii ale pielii, un RMN și multe altele, dar nu a ieșit nimic cu adevărat. Din nefericire, dacă un medic nu știe ce este în neregulă cu tine, a terminat cu tine, deși nu așa practic eu."

La început, când Hertz a fost evaluată de primul neurolog, acesta a întrebat-o despre un "consult CISA" cu CDC.

Potrivit site-ului web al CDC, Proiectul de evaluare clinică a siguranței vaccinării (CISA) a fost înființat în 2001 pentru a răspunde nevoilor de cercetare clinică neacoperite în materie de siguranță a vaccinurilor din SUA.

CISA este o rețea națională de experți în siguranța vaccinurilor din cadrul Biroului de siguranță a vaccinării al CDC și din șapte centre de cercetare medicală, plus alți parteneri care abordează probleme de siguranță a vaccinurilor, efectuează cercetări clinice de înaltă calitate și evaluează evenimente clinice adverse complexe în urma vaccinării.

Proiectul CISA oferă, de asemenea, consultanță clinicienilor din SUA care au întrebări legate de siguranța vaccinurilor cu privire la un anumit pacient care locuiește în SUA. De asemenea, oferă consultanță furnizorilor de servicii medicale din SUA și partenerilor din domeniul sănătății publice cu privire la aspecte legate de siguranța vaccinurilor și analizează evenimentele adverse clinice în urma imunizării care implică vaccinuri autorizate în SUA.

Cazul lui Hertz a fost acceptat în cadrul proiectului CISA și a fost prezentat în cadrul marilor runde de discuții ale CDC la 23 martie. În urma întâlnirii, un medic i-a transmis o scrisoare lui Hertz în care sugera că suferă de o "tulburare a mastocitelor".

Proiectul CISA nu a dat niciodată curs solicitării ei.

Sindromul de activare a mastocitelor (sau tulburarea mastocitelor) este o afecțiune în care un pacient prezintă episoade repetate ale simptomelor de anafilaxie - simptome alergice precum urticarie, umflături, tensiune arterială scăzută, dificultăți de respirație și diaree severă.

Mastocitoza sistemică poate provoca leziuni cutanate, dureri la nivelul organelor interne, dureri osoase, diaree și vărsături, pierdere în greutate și simptome cardiovasculare.

Hertz a contactat NIH și a fost evaluat de la distanță de către Dr. Avindra Nath, un medic-cercetător specializat în neuroimunologie și director clinic intramural al Institutului Național de Tulburări Neurologice și Accidente Vasculare Cerebrale din cadrul NIH.

Hertz a spus că mass-media mainstream nu vrea să vorbească cu ea, deoarece nu au voie să publice știri  despre leziunile provocate de vaccinuri. "Există o mulțime de oameni care au avut reacții neurologice și mulți oameni nu știu că sunt legate de vaccinuri", a spus ea.

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews