Generații întregi  l-au avut în casă, iar unii îl mai păstrează și azi ca piesă de muzeu. Celebrul televizor utilizat înainte de anii `90 va ajunge din nou în casele românilor. La trei decenii de când nu se mai comercializează, televizorul DIAMANT revine pe piață. Acesta este relansat sub umbrela HORIZON, brandul companiei Network One Distribution (NOD), scrie bugetul.ro

Fabricat de Întreprinderea Electronica din București, începând cu 1961, televizorul DIAMANT era nelipsit din casele românilor în perioada comunistă. Televizorul generației cu cheia la gât era alb-negru, cu tub catodic, mare cât o ladă de zestre și costa cam cât trei salarii medii, cu posibilitatea de a fi plătit în rate. A fost pentru mulți dintre români primul televizor la care s-au uitat vreodată.
 
Compania a decis relansarea DIAMANT și adoptarea acestuia ca brand conex HORIZON. Noua linie de televizoare DIAMANT (powered by HORIZON) reinventează modelul prăfuit și vechi de acum mai bine de 30 de ani, altădată atât de apreciat.

Înregistrarea mărcii la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) s-a finalizat în anul 2018, iar primele modele DIAMANT și-au făcut deja loc în piață încă de la sfârșitul lunii martie 2019. Televizoarele sunt asamblate în UE, Turcia și Republica Populară Chineză și vin cu un design actualizat, la curent cu tendințele și cu nevoile consumatorilor. Noile modele disponibile au diagonale între 22” și 43” și rezoluții HD, respectiv Full HD.

Televizoarele DIAMANT se adresează persoanelor care caută produse de calitate la prețuri accesibile, oferind culori vibrante și o claritate a imaginii la nivel superior, cu alte cuvinte exact tehnologia de care au nevoie.

„Urmărim trendurile în tehnologie, dar ne reinventăm de fiecare dată. Am readus la viață una dintre primele game de televizoare românești – DIAMANT, pentru că știm că lucrurile cu adevărat puternice sunt cele care rezistă în fața timpului și devin mai bune odată cu trecerea lui. Acum, ca și atunci, ducem simplitatea la un alt nivel – prin funcții precum HDMI, USB Player, CI+, dar păstrăm accesibilitatea în ceea ce privește prețul”, a declarat Cristian Postolachi, BDM Mobile & Consumer Electronics | Private Label NOD.

Primul obiectiv pe termen lung este atingerea unei cote de piață reprezentative de 10% în categoria sa, respectiv vânzări în valoare de 15 milioane de euro în primul an. După consolidarea în plan național, DIAMANT are în vedere pătrunderea în plan regional, ca și brand European, în țări precum Ungaria, Bulgaria, Polonia, Grecia și Moldova.

Dragă cititorule,
dacă ți-a plăcut acest articol, te rugăm ceva.

De peste 5 ani, ActiveNews este vocea pe care sute de mii de români o primesc în fiecare zi, dar care în același timp fisurează stabilimentul politic și economic care dorește să supună și România.

ActiveNews este un site independent din punct de vedere editorial, ceea ce înseamnă că ne stabilim singuri prioritățile și strategia. Jurnalismul nostru este liber de influențe comerciale și nu este influențat de către moguli, milionari sau acționari.

Nimeni nu-l editează pe editorul nostru. Nimeni nu ne direcționează opiniile.

Aceste aspecte sunt de o importanță critică într-o țară în care mass-media corporatistă face legea. Într-o Românie în care interesele economice ale marilor jucători dictează reacția presei, și nu interesul pe termen lung al acestui popor.

ActiveNews este singurul loc din .ro unde ați putut citi despre fapte și oameni care altfel nu ar fi apărut niciodată pe piața media din România. Știi bine asta.

Am câștigat împreună multe bătălii, văzute și nevăzute, dar Țara are nevoie de mai mult decât simpla noastră supraviețuire. Țara Noastră are nevoie de jurnalism curat, scris cu gândul la valorile pe care le-am primit de la înaintașii noștri. Țara noastră are nevoie de curaj pentru a expune impostura și trădarea, iar pentru asta e nevoie de informație. Informație, nu diversiune sau divertisment.

Implică-te Susține ActiveNews