ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


AB InBev, lider mondial al berii și cel mai mare producător care are și in România numeroase facilitați de producție și marketing pentru Bergenbier, Stella Artois, Skol sau Beck’s s-a apucat sa lanseze in America o campanie având ca protagoniști niște cetățeni incerți ca opțiuni și cărora nu le plăcea partea femeiască găsind potrivit sa informeze tot mapamondul despre asta cu o bere in mâna.

Piața a reacționat imediat, exista și o America conservatoare și care respecta niște valori, așa ca vânzările de bere Bud Light, Budweiser și ce mai aveau ei pe acolo s-au dus in cap. Cât de tare? 26 de miliarde de dolari pierderi.

Va imaginați ca marketingul care a făcut asta a fost concediat? Pai de ce sa fie, ca și-a atins obiectivul.

Cum și-a atins obiectivul când acțiunile lor au generat atâta amar de pierderi, veți zice. Pai cine v-a mințit ca obiectivul lor era sa facă vânzări?

Alt colos al retailului in America, Target, a făcut una și mai lata promovând o colecție pentru copii care și-au manifestat opțiunea ca nici lor nu le plac ce au fetele sau băieții după caz deși habar nu au deocamdată ce e aia dar părinții trebuie sa le cumpere hăinuțe de-alea ca așa e la moda.

Și Target a fost sancționat de cumpărători și i-au căzut in cap vânzările și veți spune același lucru, ca uite dom’le pierd aia bani, așa le trebuie, bine bravo.

Greșit. Complet greșit.

Globalistii care controlează aceste firme au bani sa cumpere trei planete. Pentru ei noțiunea de pierdere de bani nu exista.

La fel au procedat și cu Balenciaga, casa de moda de top pe care literalmente au distrus-o.

La fel cu Victoria’s Secret, cu Zara și cu încă o lista lunga de altele (la noi Kaufland, IKEA etc - n.n.)

Mecanismul e complet altul. Ei se folosesc de niște vehicule comerciale cu mare vizibilitate pentru a induce in conștiința publica toate scarbavniciile, pentru a perverti mințile și sufletele copiilor, adolescenților și tinerilor și a prezenta toate abominatile ca fiind cool.

In advertising daca vrei sa ai vanzari a la long o exceptionala investitie e in copii.

Astia stiu chestia asta si trag tare. Pierd bani? Ei au oricati bani vor ca sa faca asa ceva. Vor da firmele alea faliment? E posibil. Dar scopul si l-au atins: niste deraiati au aratat lumii intregi ciucurelul.

Imaginati-va ca stati la un loc de joaca cu copii si vine un cetatean de asta care face acelasi lucru incepand sa falfaiie in fata fetitelor si baieteilor de gradinita chestii.

Indignati, veti chema in mod sigur politia care ii va da aluia o amenda. Veti spune ca iata s-a facut dreptate, cetateanul cu prohabul descheiat a fost pedepsit si a si platit o amenda pierzand niste bani.

Totusi, raul a fost comis. Copiii aia care nu au nicio vina au fost expusi la ciucurelul omului pervertindu-li-se astfel sufletele si mintile ceea ce de fapt era si scopul.

Fix acelasi mecanism il aplica si aceste multinationale care aparent pierd bani: ele pierd bani cu scopul de a insuruba in constiinta publica o abominatie si o anormalitate.