SECRETUL OFENSIVEI PUBLICE HOMO și TRANSSEXUALE. Magdalena Radu: Cum le-au arătat ciucurelul americanilor două multinaționale și ce se ascunde de fapt în prohab
AB InBev, lider mondial al berii și cel mai mare producător care are și in România numeroase facilitați de producție și marketing pentru Bergenbier, Stella Artois, Skol sau Beck’s s-a apucat sa lanseze in America o campanie având ca protagoniști niște cetățeni incerți ca opțiuni și cărora nu le plăcea partea femeiască găsind potrivit sa informeze tot mapamondul despre asta cu o bere in mâna.
Piața a reacționat imediat, exista și o America conservatoare și care respecta niște valori, așa ca vânzările de bere Bud Light, Budweiser și ce mai aveau ei pe acolo s-au dus in cap. Cât de tare? 26 de miliarde de dolari pierderi.
Va imaginați ca marketingul care a făcut asta a fost concediat? Pai de ce sa fie, ca și-a atins obiectivul.
Cum și-a atins obiectivul când acțiunile lor au generat atâta amar de pierderi, veți zice. Pai cine v-a mințit ca obiectivul lor era sa facă vânzări?
Alt colos al retailului in America, Target, a făcut una și mai lata promovând o colecție pentru copii care și-au manifestat opțiunea ca nici lor nu le plac ce au fetele sau băieții după caz deși habar nu au deocamdată ce e aia dar părinții trebuie sa le cumpere hăinuțe de-alea ca așa e la moda.
Și Target a fost sancționat de cumpărători și i-au căzut in cap vânzările și veți spune același lucru, ca uite dom’le pierd aia bani, așa le trebuie, bine bravo.
Greșit. Complet greșit.
Globalistii care controlează aceste firme au bani sa cumpere trei planete. Pentru ei noțiunea de pierdere de bani nu exista.
La fel au procedat și cu Balenciaga, casa de moda de top pe care literalmente au distrus-o.
La fel cu Victoria’s Secret, cu Zara și cu încă o lista lunga de altele (la noi Kaufland, IKEA etc - n.n.)
Mecanismul e complet altul. Ei se folosesc de niște vehicule comerciale cu mare vizibilitate pentru a induce in conștiința publica toate scarbavniciile, pentru a perverti mințile și sufletele copiilor, adolescenților și tinerilor și a prezenta toate abominatile ca fiind cool.
In advertising daca vrei sa ai vanzari a la long o exceptionala investitie e in copii.
Astia stiu chestia asta si trag tare. Pierd bani? Ei au oricati bani vor ca sa faca asa ceva. Vor da firmele alea faliment? E posibil. Dar scopul si l-au atins: niste deraiati au aratat lumii intregi ciucurelul.
Imaginati-va ca stati la un loc de joaca cu copii si vine un cetatean de asta care face acelasi lucru incepand sa falfaiie in fata fetitelor si baieteilor de gradinita chestii.
Indignati, veti chema in mod sigur politia care ii va da aluia o amenda. Veti spune ca iata s-a facut dreptate, cetateanul cu prohabul descheiat a fost pedepsit si a si platit o amenda pierzand niste bani.
Totusi, raul a fost comis. Copiii aia care nu au nicio vina au fost expusi la ciucurelul omului pervertindu-li-se astfel sufletele si mintile ceea ce de fapt era si scopul.
Fix acelasi mecanism il aplica si aceste multinationale care aparent pierd bani: ele pierd bani cu scopul de a insuruba in constiinta publica o abominatie si o anormalitate.
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Victimele vaccinurilor Covid încep să vorbească și în România. Sindromul Guillain-Barré, la două luni după a treia doză de vaccin anti-Covid. Povestea lui Rareș, un tânăr de 31 de ani care a paralizat peste noapte
Monseniorul Viganò: Cabala Globalistă vrea să întemeieze împărăția lui Antihrist pe Pământ
Tribunalul Ilfov i-a făcut dreptate lui Marian Olaianos. Turturică l-a dat afară abuziv în urma scandalului unei presupuse nimfomane. Cunoscutul jurnalist sportiv a afirmat că a fost hărțuit sexual de colega lui, ziarista culturală Nadine Vlădescu
O stewardesă româncă a decis să spună tot adevărul despre tratamentul suportat la WizzAir: „Așteaptă-te să fii înjurat, batjocorit, rupt cu bătaia”
Andrew Tate se dezlănțuie la adresa Occidentului condus de ”sataniști” și afirmă că Donald Trump este ultima speranță a civilizației - VIDEO
Apel disperat al lui Stoltenberg: Livrați muniție urgent! Situația este gravă
Recomandările noastre
Mirela Roznoveanu: Ana Blandiana și Dizidența Imaginară
Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid
15 martie, Ziua NEAGRĂ a Maghiarilor de Pretutindeni. Revoluția de la 1848 din Ungaria înseamnă amintirea unei crunte perioade de teroare pentru români. Apelul ignorat al Academiei: Pe 15 martie 1848 s-a votat unirea Ungariei cu Transilvania
Marea Resetare urmărește să transforme lumea într-o Pușcărie
Secțiuni: Educație Opinii Prima pagină Știri
Persoane: Joe Biden
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)