Secretarul american al Energiei, Jennifer Granholm, a vrut să demonstreze beneficiile unei mașini electrice, însă s-a făcut de râs. Ce obstacole a întâlnit
Secretarul american al Energiei, Jennifer Granholm, a pornit într-o călătorie de patru zile cu un vehicul electric în această vară și s-a confruntat cu câteva probleme, inclusiv probleme de localizare a încărcătoarelor, perioade lungi de timp în care bateriile se reumpleau lent și chiar a fost chemată la poliție, notează Breitbart.
Granholm a condus din Charlotte, Carolina de Nord, până în Memphis, Tennessee, în încercarea de a atrage atenția asupra miliardelor de dolari pe care Casa Albă le investește în energie verde și în mașini nepoluante, potrivit unui reportaj al NPR.
Secretarul american al Energiei a făcut opriri la primării de-a lungul drumului, pledând pentru remodelarea vieții americanilor prin trecerea de la vehiculele pe benzină la cele electrice.
Lucrurile se întâmplă rapid. Vă aflați în centrul lor. Imaginați-vă cât de mari vor fi industriile energiei curate peste 13 ani", le-a spus Granholm oamenilor din Carolina de Sud. "Cât de mult se va întări economia noastră. Câte locuri de muncă bine plătite vom crea - și unde vom fi lideri mondiali".
Granholm știa că s-ar putea confrunta cu probleme de taxare în timpul acestei călătorii, dar "probabil că nu se aștepta ca cineva să cheme poliția", a relatat NPR, al cărui reporter a mers cu ea în călătorie. Incidentul a avut loc atunci când angajații au încercat să rezerve un loc de încărcare pentru vehiculul electric al lui Granholm înainte de sosirea acesteia.
"Unul dintre cele patru încărcătoare ale stației era stricat, iar celelalte erau ocupate. Așa că un membru al personalului Departamentului pentru Energie a încercat să parcheze un vehicul neelectric lângă unul dintre acele încărcătoare funcționale pentru a rezerva un loc pentru secretarul pentru energie care se apropia", a relatat NPR.
O altă problemă cu care s-a confruntat secretarul pentru energie a fost că, în ciuda faptului că a cartografiat "minuțios" călătoria din timp pentru a se asigura că vor exista suficiente încărcătoare, echipa sa a fost nevoită să se oprească la hoteluri cu prize mai lente de "nivel 2" pentru a le încărca peste noapte și apoi să se oprească la încărcătoare ultrarapide între orașe. Acest lucru a însemnat o muncă suplimentară pe care vehiculele cu motor pe gaz nu o necesită.
O altă problemă a fost faptul că încărcătoarele pur și simplu nu sunt suficient de rapide. În plus, încărcătoarele nu sunt suficient de fiabile, se mai arată în raport.
"Bineînțeles, să ai un încărcător super-rapid nu te ajută cu nimic dacă nu funcționează", a relatat NPR.
După cum a relatat Breitbart News, călătoriile pe șosea s-au dovedit a fi foarte dificile în cazul vehiculelor electrice.
Într-un exemplu, un reporter de la Business Insider a aflat cât de "brutală" poate fi o călătorie cu un vehicul electric atunci când a fost nevoit să se îmbrace în haină în loc să folosească sistemul de încălzire din mașină pentru a încerca să își maximizeze autonomia. După călătorie, el a comentat: "Aș minți dacă aș spune că nu am înjurat aceste mașini electrice prostești sub respirație o dată sau de două ori".
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
LOVITURA DE STAT
Plagiatorul Cărtărescu n-a luat Nobelul pentru a N`șpea oară. România, între Han Kang și Hakuna Matata
Globaliștii și-au dat jos masca! – Ceva foarte rău e pe cale să se întâmple...
Cum arată Aeroportul Bacău în urma pelerinilor care s-au întors din Uman, Ucraina, în Israel. Filmarea Zilei
OCULTA NE DĂ UN IDIOT MAI IDIOT DECÂT IOHANNIS. BTI: Constatare extrem de gravă: candidatul prezidențial Nicolae Ciucă este analfabet funcțional - VIDEO
Dacă vă întrebați de ce ne omoară oile, porcii și găinile: În laboratoarele globalizării se pregătește o Foamete Planetară
Recomandările noastre
Secțiuni: Eveniment Externe Prima pagină Știri
Persoane: Jennifer Granholm
Locații: SUA
Subiecte: Mașini electrice
Organizații: Guvernul SUA
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)