Un cititor ne-a scris pe adresa contact@activenews.ro pentru a ne semnala dificultățile pe care le întâmpină șeferii și pietonii pe str. Dr. Iacob Felix din Capitală, după „modernizarea” liniei de tramvai din 2006, care nu lasă suficient spațiu pentru două benzi de circulație și partea de trotuar a fost diminuată, astfel încât părinții nu pot duce copii în cărucior sau persoane cu dizabilități în spațiul rămas. Cititorul se plânge de faptul că, deși această problemă îi afectează pe mulți Bucureșteni, atât autoritățile, cât și mass-media o ignoră.
 
În timp ce municipalitatea susține că linia de tramvai de pe Strada Dr Iacob Felix a fost „modernizată” în 2006, în continuare participanții la trafic se chinuie în disconfortul ăsta pietonalo-rutier al arterei, în urma așa-zisei „modernizări” fiind aceeași linie de tramvai cu maximum o bandă auto pe un sens și ZERO pe celălalt, fără peroane modernizate și cu trotuare subdimensionate pentru condus vehicule împinse sau trase cu mâna și ocupate de stâlpi electrici și mașini, la care se adaugă trecerea pentru pietoni de pe Șoseaua Nicolae Titulescu, semaforizată în două-trei etape și configurată în zig-zag, din care se ramifică peroanele stației de tramvai.

Oricând pot avea loc coliziuni între mașini și tramvaie în intersecția Șoseaua Nicolae Titulescu X Strada Iacob Felix, având în vedere lipsa benzilor auto pe tronsonul dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș al Străzii Iacob Felix. De la claxoane și sonerii de tramvaie, eventual deranjate de semnalele acustice ale ambulanțelor, ale mașinilor pompierilor și ale mașinilor poliției, până la altercații între conducători auto și vatmani nu mai e decât un pas. O batjocură la adresa participanților la trafic!

De-a lungul istoriei postdecembriste a capitalei, tot așa arată Strada Iacob Felix: tronsonul dintre Bulevardul Ion Mihalache și Șoseaua Nicolae Titulescu, cu linie de tramvai cu maximum o bandă auto pe un sens și 0 pe celălalt și fără peroane modernizate, iar tronsonul dintre Bulevardul Alexandru Ioan Cuza și Strada Gheorghe Polizu, cu piatră cubică. Arteră neevoluată. O arteră aglomerată cu imobile și multe mașini, dar cu infrastructură pietonalo-rutieră precară. E mai important că sunt deranjați mastodonții din intersecția Șoseaua Nicolae Titulescu X Strada Iacob Felix prin exproprieri, dezafectări și demolări în vederea lărgirii Străzii Iacob Felix la 4 benzi, decât că se chinuie participanții la trafic în disconfortul ăsta pietonalo-rutier al arterei de peste 20 de ani?

Corpul de clădire dezafectată din intersecția Strada Iacob Felix cu Strada Constantin Caracaș ocupă terenul degeaba de peste 20 de ani, poluând vizual. Unde sunt respectate standardele europene în materie de stații de tramvai și drepturile persoanelor cu dizabilități și ale posesorilor de cărucioare pentru copii?

Când vor avea de gând autoritățile să includă și Strada Iacob Felix în strategia de dezvoltare Metrorex, s-o transforme într-o arteră integral cu 4 benzi auto, trotuare pe care să poată fi conduse vehicule împinse sau trase cu mâna și rețea STB+Metrorex?
 
Dacă doriți să confirmați sau să infirmați știrea semnalată de cititorul nostru, vă rugăm să ne scrieți în secțiunea de comentarii. Dacă aveți alte subiecte de știri pe care să ni le semnalați, trimiteți un e-mail la adresa contact@activenews.ro! Nu uitați să adăugați material foto-video la textul pe care ni-l propuneți spre publicare! Vă mulțumim.