ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Pe măsură ce administrarea în masă a injecțiilor COVID-19 continuă în întreaga lume, începem să observăm apariția unora dintre cele mai frecvente efecte secundare. Miocardita, sau inflamația mușchiului cardiac, se numără printre acestea. Această afecțiune poate provoca simptome similare unui atac de cord, inclusiv dureri în piept, dificultăți de respirație, bătăi anormale ale inimii și oboseală. Un studiu amplu din Israel relevă că serul Pfizer împotriva COVID-19, pe bază de ARNm, este asociat cu un risc de trei ori mai mare de miocardită, ducând la această afecțiune la o rată de unul până la cinci evenimente la 100.000 de persoane. De asemenea, au fost identificate și alte riscuri crescute în urma injecției COVID, inclusiv limfadenopatia (ganglioni limfatici umflați), apendicita și infecția cu herpes zoster, se arată într-o analiză realizată de Dr. Joseph Mercola.

Studiul de tip caz-control din Israel a implicat o medie de 884.828 de persoane cu vârsta de minimum 16 ani în fiecare dintre cele două grupuri: unul vaccinat și unul de control. Riscul crescut de miocardită a fost clar, cercetătorii observând:

„Riscul pare să fie cel mai mare în rândul bărbaților tineri. Am constatat că riscul de miocardită a crescut de trei ori după vaccinare, ceea ce s-a tradus prin aproximativ 3 evenimente în plus la 100.000 de persoane; intervalul de încredere de 95% a indicat că valorile cuprinse între 1 și 5 evenimente în plus la 100.000 de persoane erau compatibile cu datele noastre.

Dintre cele 21 de persoane cu miocardită din grupul vaccinat, vârsta mediană a fost de 25 de ani (interval interquartil, 20-34), iar 90,9% erau bărbați.”

Atunci când apare miocardita, aceasta reduce capacitatea de pompare a inimii și poate provoca ritmuri cardiace rapide sau anormale care pot fi mortale. În cazurile severe, miocardita poate provoca leziuni permanente ale mușchiului cardiac și poate duce la insuficiență cardiacă, atac de cord, accident vascular cerebral și moarte cardiacă subită.

În august 2021, Noua Zeelandă a raportat decesul unei femei în urma injecției COVID-19 de la Pfizer, despre care se crede că a fost cauzat de miocardita indusă de vaccin. Decesul a determinat Ministerul Sănătății să emită un comunicat pentru a se asigura că „profesioniștii din domeniul sănătății și consumatorii rămân vigilenți și sunt conștienți de semnele de miocardită și pericardită” în urma injecției.

Din cauza riscului de miocardită, Comitetul Comun pentru Vaccinare și Imunizare (JCVI) din Marea Britanie a recomandat să nu se facă injecții COVID-19 la copiii sănătoși cu vârste cuprinse între 12 și 15 ani.

O serie de alte studii au descoperit o legătură între vaccinurile COVID-19 și miocardită. Într-un raport de caz publicat online în 10 iulie 2021, însoțit de o analiză a literaturii de specialitate, s-a concluzionat că „rezultatele acestui scenariu de caz confirmă miocardita ca fiind o complicație probabilă a vaccinurilor COVID-19.” Un alt studiu din Israel a prezentat detaliat miocardita în urma injecției COVID-19 de la Pfizer la șase pacienți de sex masculin cu o vârstă medie de 23 de ani.

Un studiu similar publicat în Pediatrics a raportat șapte cazuri de miocardită acută sau miopericardită la adolescenți de sex masculin altfel sănătoși. Fiecare dintre ei a prezentat dureri toracice în decurs de patru zile de la primirea celei de-a doua doze de vaccin COVID-19 de la Pfizer. Datele publicate în JAMA Cardiology de medici din cadrul Marinei, Armatei și Forțelor Aeriene au dezvăluit, de asemenea, o rată mai mare decât se aștepta de miocardită la personalul militar american care a primit injecția COVID-19.

În SUA, Centrele pentru Controlul și Prevenția Bolilor (CDC) investighează, de asemenea, miocardita și pericardita, care este o inflamație a stratului exterior al inimii, în urma injecțiilor cu ARNm împotriva COVID-19, declarând că peste 1.000 de cazuri au fost raportate către Sistemul de raportare a evenimentelor adverse la vaccinuri (VAERS) din aprilie 2021. Potrivit CDC:

„Până la data de 25 august 2021, VAERS a primit 1.377 de raportări de miocardită sau pericardită în rândul persoanelor cu vârste de 30 de ani și mai tinere care au primit vaccinul COVID-19...

Cele mai multe cazuri au fost raportate după vaccinarea cu ARNm împotriva COVID-19 (Pfizer-BioNTech sau Moderna), în special în cazul adolescenților de sex masculin și al adulților tineri. În urma monitorizării, inclusiv prin examinarea dosarelor medicale, CDC și FDA au confirmat 798 de raportări de miocardită sau pericardită. CDC și partenerii săi investighează aceste rapoarte pentru a evalua dacă există o legătură cu vaccinarea COVID-19.”

În ciuda riscului, CDC recomandă în continuare copiilor cu vârste mai mari de 12 ani să se vaccineze, iar, pe 23 august 2021, Administrația pentru Alimente și Medicamente din SUA a acordat aprobarea deplină pentru injecția cu ARNm împotriva COVID-19 de la Pfizer, vândută acum sub numele de marcă Comirnaty, pentru persoanele cu vârsta mai mare de 16 ani.

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews