ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Într-o înregistrare video internă scursă în mass-media, Marc Walder, directorul executiv al trustului elvețian de presă Ringier - conglomerat media care deține  o duzină de gazete în România, inclusiv organul Libertatea - confirmă că și-a obligat toate redacțiile Ringier să „sprijine guvernul prin acoperire mediatică în timpul pandemiei, astfel încât să trecem cu toții cu bine peste criză”. CEO-ul și-a început discursul prin a sublinia că „ar fi fericit dacă totul va rămâne doar în acest cerc” și să nu se afle pe undeva, arată publicația Swiss Policy Research.
 
Avantajele atitudinii de sclavi ai Guvernelor (oricare ar fi ele) a adus și avantaje financiare inerente patronilor Ringier și implicit tonomatelor lui Tolontan, coordonator editorial pentru publicațiile Ringier, Libertatea și GSP, și fost angajat de top al cercetaților și condamnaților penal Adrian Sârbu și Dan Voiculescu, pentru evaziune fiscală și spălare de bani, anchete care i-au scăpat celebrului justițiar și investigator.
 
Conform contractului 15D/RP/176/11.06.2020 dintre Ringier România SRL (!) și Guvernul României, trustul a primit pentru Propaganda Covid 1.162.899,02 Lei (235,190.41 Euro) numai în 2020, urmând să se fi remis și alte sume consistente în 2021, potrivit și graficului pe care îl prezentăm mai jos cu premianții clasei de vânduți din presa de limbă română din România.
 
Așteptăm ca atât publicația Ringier cât și toate publicațiile și televiziunile din România care au încasat zeci de milioane de euro de la Guvern pentru Cântarea Pandemiei să își anunțe încă de pe prima pagină sau pe ecranele lor faptul că sunt vândute statului, conform normelor deontologice pe care susțin că le urmează. La fel cum sunt anunțate articolele publicitare, prin însemne distinctive, așa ar fi normal să fie obligate toate publicațiile vândute să anunțe că știrile pe care le emit sunt de Propagandă Guvernamentală.
 
ÎN ACEST PDF PUTEȚI AFLA PUBLICAȚIILE MITUITE DIN ROMÂNIA ȘI SUMELE PE CARE LE-AU ÎNCASAT, NUMAI ÎN 2020. Vom reveni și cu datele din 2021.

În ce privește peisajul presi vândute din Elveția, jurnaliștii de la Ringier, începând cu redactorul-șef de la SonntagsBlick, au desfășurat una dintre cele mai agresive campanii bazate pe frică, precum și una dintre cele mai inumane campanii de defăimare îndreptate împotriva criticilor guvernului pe care le-a cunoscut vreodată Elveția, urmați îndeaproape de Tamedia & 20Minuten și de CH-Media & Watson.

Rezultatul: Elveția a suferit pagube sociale și economice fără precedent (din cauza lockdown-urilor) și, cu toate acestea, a înregistrat o rată a mortalității excesive mai mare decât Suedia, care nu a instituit lockdown-uri (15% față de 11%); copiii elvețieni au fost agresați și traumatizați cu măști, care s-au demonstrat a fi inutile, și cu testări în masă, iar mai mulți copii elvețieni au murit deja din cauza vaccinării Covid, care a fost lipsită de sens pentru ei.
 
În filmarea scursă în public, directorul executiv al Ringier se adresează, de asemenea, publicației germane BILD, care a adoptat o poziție critică față de guvern - șeful BILD, Julian Reichelt, fiind apoi înlăturat. Într-un SMS, șeful său, Mathias Döpfner, directorul executiv al Axel Springer, i-a numit pe ceilalți redactori-șefi germani „asistenți de propagandă” ai guvernului. Trustul deține circa 120 de publicații în Europa dar și în China. VIDEO: 

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews