ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


O mamă din New York susține că fiul ei a murit după ce a intrat în stop cardiac într-un zbor American Airlines spre Florida, iar defibrilatorul automat extern aflat la bordul avionului nu a fost încărcat, relatează Fox5 Atlanta.

Kevin Greenidge era un pasager care călătorea de la San Pedro Sula, Honduras, la Miami, pe 4 iunie 2022, când a suferit un stop cardiac și a devenit inconștient, potrivit unui proces depus recent de mama sa, Melissa Arzu, la Curtea Districtuală a Statelor Unite pentru Districtul Sudic din New York. 

Procesul spune că moartea lui Greenidge rezultată a fost "cauzată în întregime și numai din cauza neglijenței, imprudenței și neglijenței pârâtului AMERICAN, a agenților, funcționarilor și/sau angajaților săi respectivi, care nu au reușit să mențină un defibrilator extern automat (DEA) la bordul zborului în cauză" și "nu s-au asigurat că DEA și pachetul său de baterii mobile erau complet și corect încărcate". 

De asemenea, American Airlines este acuzată că "nu și-a instruit angajații cu privire la tehnica de bază de resuscitare" și că "a cauzat, permis și permis ca bateria mobilă să se descarce până la lipsa de energie, ceea ce a făcut ca DEA să nu mai funcționeze". 

"Că, drept consecință a neglijenței pârâtului de a nu menține un defibrilator funcțional la bordul zborului lor, a cauzat, permis și/sau grăbit moartea prematură a... Kevin Greenidge", a adăugat aceasta. 

Acțiunea în instanță solicită despăgubiri și plata onorariilor de avocat, printre alte măsuri de despăgubire. 

Aceasta face referire la Legea privind asistența medicală în domeniul aviației din 1998, afirmând că legea "impune companiilor aeriene să transporte defibrilatoare la bordul fiecărei aeronave cu însoțitori de bord" și că dispozitivele "trebuie inspectate în mod regulat, în conformitate cu perioadele de inspecție stabilite în specificațiile de operare, pentru a se asigura că acestea sunt în stare de funcționare continuă și că sunt pregătite imediat pentru a îndeplini funcțiile de urgență prevăzute".