ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


A treia parte din seria ”Moromeții” își face lansarea cu o campanie de trolling la adresa celebrei deja cărți a lui Nicolae Ciucă, ”Un ostaș în slujba țării”. ”Un pălmaș din talpa țării. Cartea e deja scrisă, urmează și filmul”, este anunțul făcut de echipa filmului, chiar și fotografia campaniei de promovare copiind bannere-le cu Nicolae Ciucă, scrie antena3.

Regizat de Stere Gulea și produs de Tudor Giurgiu, „Moromeții 3” este cel de-al treilea din trilogia cu același nume. După „Moromeții” (1988) și „Moromeții 2” (2018), ”Moromeții 3” va apărea în 22 noiembrie în cinematografe, cu două zile înainte de primul tur al alegerilor prezidențiale. Campania de promovare care începe în aceste zile va cuprinde aceleași componente cromatice ca și campania de promovare a cărții lui Nicolae Ciucă și este o ironie la adresa acesteia. 

”Dacă aveam și noi 2 milioane de euro, cred că apărea chiar și jocul pe calculator naibii!”, este mesajul postat de echipa de promovare a filmului, pe pagina oficială Moromeții 3. 

Postarea a adunat deja într-o oră de la publicare sute de reacții și comentarii. 

Ironiile la adresa lui Nicolae Ciucă vin în contextul în care volumul de memorii al președintelui PNL nu a văzut încă lumina tiparului, deși este promovat pe sute de panouri în toată țara încă de acum câteva luni. Campania desfășurată de PNL a costat 2 milioane de euro, au dezvăluit jurnaliștii de la Snoop.