ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Agențiile de sănătate publică finanțează un program din New Mexico pentru a instrui și a plăti coafezele locale care lucrează în saloane private pentru a promova vaccinurile COVID-19 și antigripale în rândul clienților lor, dezvăluie The Defender.

Programul "Chair Care" îi pregătește pe acești "mesageri de încredere" să se adreseze populațiilor hispanice, negre, amerindiene și conservatoare din New Mexico, care s-au dovedit a avea cea mai scăzută absorbție a vaccinurilor și cea mai mare "ezitare față de vaccinuri".

CDC și Departamentul de Sănătate Publică din New Mexico (NMDOH) finanțează programul, care este condus de Presbyterian Community Health și Better Together New Mexico, o inițiativă a NMDOH care conectează organizațiile locale pentru a face acțiuni de informare privind vaccinurile în tot statul.

Printre ceilalți parteneri ai programului de subvenționare se numără un medic fără nume, un salon de coafură, un coafor și o companie din Albuquerque, Serna Solutions, care oferă cursuri de formare în domeniul sănătății comportamentale.

Programul instruiește coafeze pentru a răspândi publicului mesajele verificate ale agențiilor cu privire la vaccinuri.
 
Strategia "mesagerului de încredere" se bazează pe presupunerea că oamenii tind să aibă mai multă încredere în astfel de personalități decât în autoritățile de sănătate publică, potrivit site-ului web al proiectului, care precizează:

"Cercetările ne spun că persoana de la care provine un mesaj este la fel de importantă - dacă nu chiar mai importantă - decât conținutul mesajului ... TM [mesagerii de încredere] de la Chair Care joacă un rol esențial în împărtășirea faptelor despre vaccinare cu clienții lor, deoarece aceștia au încredere în ei.

"TMs pot vorbi cu clienții lor despre vaccinare într-un mod mai relaxat și mai conversațional decât o pot face uneori figurile de autoritate tradiționale sau furnizorii de asistență medicală."

Prin instruirea "mesagerilor de încredere" pentru a-și promova mesajele, autoritățile de sănătate publică pot transmite mesajul lor către public, fără ca acesta să știe că mesajul este conceput și plătit de aceste autorități de sănătate.

Coafezele care se înscriu pentru un angajament de șase luni participă la două cursuri de formare de o zi, în cadrul cărora primesc instrumente pentru a se putea "simți mai încrezătoare" să vorbească cu clienții lor despre administrarea de vaccinuri.

Elei vor fi instruite în ceea ce privește interviul motivațional, noțiuni de bază despre COVID-19, noțiuni de bază despre gripă și noțiuni de bază despre COVID lung.

După formarea inițială, coafezele trebuie să participe la întâlniri virtuale de două ori pe lună pentru a primi conținut actualizat și sprijin pentru program. La sfârșitul programului de șase luni, aceștia participă la o ședință de bilanț de o jumătate de zi.

De asemenea, aceștia petrec 30-45 de minute pe săptămână pentru a trimite date despre interacțiunile cu clienții. Site-ul web al programului nu indică ce tipuri de date sunt colectate.

Participanții primesc o indemnizație unică de participare, dar suma nu este, de asemenea, specificată pe site-ul web.

Better Together oferă subvenții de până la 300.000 de dolari pentru propuneri precum Chair Care, concepute pentru a distribui "informații verificate despre vaccinuri" sau pentru a crește accesul la vaccinuri pentru locuitorii din New Mexic. Toate proiectele trebuie să includă un accent pe vaccinarea COVID-19.