ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Facebook își schimbă numele companiei-mamă și va purta de acum înainte numele Meta, în timp ce Mark Zuckerberg încearcă să distanțeze colosul social media de scandalurile tot mai mari, după ce documente de tip whistleblower scurse au afirmat că platformele sale au stârnit furie în rândul utilizatorilor, conform Daily Mail. Logo-ul ales pentru schimbare este Banda lui Moebius, un simbol cu multiple semnificații.

Zuckerberg a făcut anunțul joi, în cadrul conferinței Facebook Connect privind realitatea augmentată și virtuală. În timpul anunțului, lucrătorii din fața sediului central al companiei din Silicon Valley au tras o cortină cu semnul iconic "Like" al companiei pentru a dezvălui noul nume și noul logo.

Meta se referă la "metavers", viziunea lui Zuckerberg pentru tranziția companiei către realitatea augmentată comună, în care utilizatorii lucrează și se joacă în medii din lumea virtuală.

Încercarea de a scăpa de realitate nu putea veni într-un moment mai bun pentru brandul în dificultate, care va păstra numele Facebook, dar Facebook Inc. - compania mamă care deține și Instagram și WhatsApp - va trece acum sub noul titlu Meta. 

Compania este cufundată într-o criză profundă după ce denunțătorul Frances Haugen a dezvăluit documente interne și a făcut afirmații bombă potrivit cărora "pune profiturile mai presus de oameni", afectând cu bună știință adolescenții cu conținutul său și alimentând furia utilizatorilor. 

Haugen, un fost manager de produs al Facebook, a părăsit compania cu zeci de mii de documente confidențiale pe care le-a copiat în secret și pe care le-a făcut publice către agențiile de presă. 

  VIDEO: