Subiecte: reforma educației
Scriitorul Mircea Platon, despre „deșcolarizarea României”: Procesul de reformare a învățământului post-comunist „ne-a tăiat cu inconștiență sau cu sadism ultima șansă de a redeveni o societate normală”

Scriitorul Mircea Platon, despre „deșcolarizarea României”: Procesul de reformare a învățământului post-comunist „ne-a tăiat cu inconștiență sau cu sadism ultima șansă de a redeveni o societate normală”

Platforma ÎMPREUNĂ, către MEC: Adoptarea pripită a unui nou plan-cadru pentru gimnaziu face parte din lungul șir al măsurilor destructurante pentru personalitatea, competența și identitatea culturală românească a viitorilor adulți

Platforma ÎMPREUNĂ, către MEC: Adoptarea pripită a unui nou plan-cadru pentru gimnaziu face parte din lungul șir al măsurilor destructurante pentru personalitatea, competența și identitatea culturală românească a viitorilor adulți

Academia Română, despre noul plan-cadru al MEC pentru gimnaziu: Reducerea numărului de ore de istorie și geografie și eliminarea limbii latine vor atenta grav la consolidarea în rândul elevilor a sentimentului identitar

Academia Română, despre noul plan-cadru al MEC pentru gimnaziu: Reducerea numărului de ore de istorie și geografie și eliminarea limbii latine vor atenta grav la consolidarea în rândul elevilor a sentimentului identitar

Consiliul Național al Elevilor ar vrea ca aceștia să-și aleagă singuri ce materii vor studia la școală, pe motiv că „programa este una foarte riguroasă” și „sistemul este foarte centralizat”. Președintele ARACÎP: Este nevoie de școli pilot

Consiliul Național al Elevilor ar vrea ca aceștia să-și aleagă singuri ce materii vor studia la școală, pe motiv că „programa este una foarte riguroasă” și „sistemul este foarte centralizat”. Președintele ARACÎP: Este nevoie de școli pilot

Klaus Iohannis: „Educația din România are nevoie de o reformare profundă, are nevoie de o reașezare, drept pentru care am lansat proiectul „România Educată”, care este în continuare în faza de dezbatere”

Klaus Iohannis: „Educația din România are nevoie de o reformare profundă, are nevoie de o reașezare, drept pentru care am lansat proiectul „România Educată”, care este în continuare în faza de dezbatere”