Dr. Ana-Maria Mihalcea din America semnalează cele două materiale apărute pe ActiveNews în care Dr. Geanina Hagima prezintă analiza prin microscopia optică a „vaccinurilor” de la Moderna și Pfizer/Comirnaty, precum și a vaccinului anti-HPV (Gardasil 9, anti Papillomavirus)

Prima analiză semnalată de dr. Mihalcea pe blogul său, a „vaccinurilor” anti-Covid, „arată dezvoltarea de microboți, puncte cuantice și filamente de hidrogel”, iar analiza Gardasil dezvăluie structuri ciudate de „material dens” - toate aceste descoperiri fiind similare cu cele din urma cercetărilor efectuate de Dr. Ana-Maria Mihalcea.

„În această postare, prezint alte analize prin microscopia optică [efectuate] de către colega mea dr. Geanina Hagima din România. În videoclipul [cu analiza „vaccinului”] Comirnaty B4-5 Omicron, puteți vedea șantierul sferic clasic. Am văzut [aceste structuri] și în alte seruri Pfizer C19 și filmez în mod regulat acest lucru în sângele celor nevaccinați – prin excreție [„shedding”] și contaminare a mediului. Aceste elemente fac parte din mecanismul de construire a filamentelor de hidrogel.

Dr. Hagima a filmat aceiași nano/microroboți pe care i-am filmat și eu în câmp întunecat. Sunt mai slabe în câmp luminos, dar încă vizibile.

Am arătat cum acești microroboți inteligenți artificial din sânge «colaborează» pentru a ne transforma sângele în cheaguri de hidrogel – [cum se vede în sângele unor persoane nevaccinate] expuse prin excreție.

Din nou [în imaginile prezentate de dr. Geanina Hagima], avem o dezvoltare complexă a cipurilor de cristal în imaginile cu Comirnaty. Am văzut structuri cu aspect foarte ciudat în sângele celor nevaccinați expuși prin excreție. Arată precum pielea de șarpe (…).”

Dr. Mihalcea a menționat că descoperirile seamănă foarte mult cu cercetarea pe care a efectuat-o împreună cu dr. Clifford Carnicom, analizând hemoculturile din probele de sânge ale unor persoane vaccinate și nevaccinate.

Doctorița româncă din America a făcut trimitere și către analiza, publicată pe Active News, a Dr. Geanina Hagimă, „Vaccinul antigripal 2023/2024 - imagini de microscopie optică”.

Vaccinările contribuie în mod clar la contaminarea extremă a sângelui tuturor oamenilor. Dacă cineva încearcă să vă intimideze pe dvs. sau pe cei dragi spunând că sunteți „antivacciniști” - fiind doar o expresie pentru controlul psihologic, pentru a determina oamenii să se conformeze agendei globale de depopulare – arătați-le documentația extinsă pe care eu și alți clinicieni am furnizat-o. Întotdeauna spun: sunt un anti-vaxxer pentru că sunt anti-otrăvire și anti-genocid.

Este timpul să-i tragem la răspundere pe acești criminali vacciniști – care, prin tacticile lor înșelătoare și războaiele psihologice, au comis un genocid la scară globală. Trebuie să îi numim așa cum sunt: criminali. Crimele continuă pentru că oamenii refuză să numească crimele ceea ce sunt și permit continuarea ingineriilor sociale prin programarea lingvistică.

Aceste tactici de spălare a creierului numite „știință”, care transformă în normalitate morțile subite ale atleților și tinerilor, trebuie numite ceea ce sunt: război de propagandă psihologică desfășurat de către „oameni de știință” criminali și medici care sunt plătiți pentru a acoperi genocidul.

(...)
Să fim curajoși și să îi înfruntăm pe acești monștri mincinoși, de dragul copiilor noștri, pe care îi dorim în viață. Spuneți nu tuturor vaccinurilor, tuturor otrăvurilor. Arătați-le liste cu adolescenți și tineri care au fost uciși după ce au primit „vaccinurile”. Dacă cineva moare din cauza unei injecții cu o armă biologică în 30 de minute de la injectare, nu este un efect secundar al vaccinului, ci este o EXECUȚIE. - încheie dr. Ana-Maria Mihalcea postarea în care prezintă descoperirile dr. Hagima după analizarea „vaccinurilor” anti-Covid.

În ceea ce privește vaccinul Gardasil, dr. Mihalcea preia, într-o altă postare pe blogul său, videourile postate de dr. Hagima, în care vaccinul este analizat prin microscopia optică, făcând referire și la alte cercetări.

În urma cercetărilor (legate inclusiv de toxicitate și efectele adverse), o parte dintre acestea fiind menționate de dr. Mihalcea, concluzia este că „la fel ca și în serurile C19, au fost găsite, în mod inexplicabil, și în vaccinurile HPV mostre de ADN modificat genetic”.

În final, dr. Mihalcea oferă o listă cu „doar CÂTEVA” dintre ingredientele dăunătoare prezente în vaccinurile de rutină:

Formaldehidă/Formalină – Otravă sistematică foarte toxică și cancerigenă.

Betapropiolactonă – substanță chimică toxică și cancerigenă. Poate provoca moartea/rănirea permanentă după expunerea foarte scurtă la cantități mici. Substanță chimică corozivă.

Bromură de hexadeciltrimetilamoniu – Poate provoca leziuni ale ficatului, sistemului cardiovascular și sistemului nervos central. Poate provoca efecte asupra reproducerii și malformații congenitale.

Hidroxid de aluminiu, fosfat de aluminiu și săruri de aluminiu - Neurotoxină. Prezintă risc pentru inflamația/umflarea creierului pe termen lung, tulburări neurologice, boli autoimune, Alzheimer, demență și autism. Pătrunde în creier, unde persistă pe termen nedeterminat.

Thimerosal (mercur) – Neurotoxină. Induce leziuni celulare, reduce activitatea împotriva oxidării, cauzează degenerarea celulară și moartea celulară. Are legătură cu tulburări neurologice, Alzheimer, demență și autism.

Polysorbate 80 & 20 – Depășește bariera hematoencefalică și conține aluminiu, timerosal și viruși, permițându-i să intre în creier.

Glutaraldehidă – Substanță chimică toxică utilizată ca dezinfectant pentru echipamentele medicale sensibile la căldură.

Ser fetal bovin – Recoltat de la fetuși de bovine (vaci) prelevați de la vacile gestante înainte de sacrificare.

Celule fibroblaste diploide umane – celule fetale avortate. ADN-ul străin are capacitatea de a interacționa cu al nostru.

Celulele renale de la maimuțe verzi africane – Pot transporta virusul SV40 care cauzează cancer și care a contaminat deja aproximativ 30 de milioane de americani.

Acetonă - poate provoca leziuni ale rinichilor, ficatului și nervilor.

E.coli – Da, ați citit bine.

ADN de la Circovirus porcin tip-1

Culturi de celule pulmonare embrionare umane (de la fetuși umani avortați).