Traducătorul și căutătorul de date importante pentru românii doritori de adevăr, Ionel Trandafir, vine pentru cititorii ActiveNews cu o nouă expunere video privind problemele curente ale omenirii, ascunse în presa oficială sau la televiziunile slugarnice cu sistemul și cenzorii lui, liftele de la CNA:

„Știm că există o problemă, dar se presupune că totul este sigur. Kevin McKernan vorbește despre contaminarea cu ADN a vaccinului COVID și despre promotorul SV40 al virusului maimuțelor și despre ceea ce se află de fapt în vaccinuri.

Într-un nou studiu șocant, microbiologul Kevin McKernan a descoperit o contaminare cu ADN în vaccinurile Pfizer și Moderna Covid, care ar putea duce la apariția cancerului.

Vă mai amintiți cum mulți politicieni & personalități s-au raliat pentru vaccinurile Pfizer?

Degradarea etică care a avut loc în ultimii cinci ani în comunitatea biomedicală este absolut uluitoare și nu pot atribui acest lucru decât sumei uriașe de bani pusă la bătaie pentru aceste vaccinuri.

„A existat un caz în care doctorul He din China a făcut niște modificări ale genomului la doi copii - la doi bebeluși. A făcut doi copii CRISPR (grupuri de repetări scurte palindromice interspațiate sistematic). Tipul ăla a ajuns la închisoare.Dintr-o dată, pe repede inainte astazi, suntem dispuși să ne asumăm acest risc pe miliarde de oameni."

Kevin McKernan a lucrat în cadrul Proiectului Genomului Uman de la MIT în calitate de director de cercetare și dezvoltare. În prezent, el este directorul științific și fondatorul Medicinal Genomics și cercetează contaminarea ADN-ului în vaccinurile genetice COVID-19.

„Există limite în ceea ce privește cantitatea de ADN care poate fi într-un vaccin tocmai din cauza îngrijorării legate de integrarea ADN-ului”, spune dl McKernan. „Ceea ce știm este că în ambele vaccinuri există ADN rezidual, iar acest ADN este fie chiar deasupra limitei de reglementare, fie de zece ori mai mare.”

Care este impactul diferitelor componente ale vaccinului cu ARNm asupra organismului? Ce se întâmplă cu adevărat cu promotorul virusului de maimuță SV40 care se află în acestea? De ce ar trebui să fim îngrijorați de nanoparticulele lipidice și de cadrele de lectură deschise ale ADN-ului? Și în ce fel este ARNm sintetic fundamental diferit de ARNm produs în mod natural?

Surse: The Epoch Times - VIDEO MAI SUS