Cercetătorii suedezi de la Universitatea din Lund au dovedit un lucru de o gravitate extremă, negat până acum vehement de „experții” medicali.

Mesagerul ARN (mARN) al vaccinului anti-COVID-19 de la Pfizer are capacitatea de a pătrunde în celulele ficatului și a se transforma în ADN.

Aceasta este concluzia unui studiu realizat de cercetătorii suedezi de la Universitatea din Lund și publicat în Current Issues of Molecular Biology.

Cercetătorii au descoperit că vaccinul pătrunde în celulele ficatului și activează celulele ADN care se află în interiorul nucleului celulei ficatului pentru a mări producția de gene de exprimare LINE-1 și a fabrica mesagerul ARN.

Apoi, mARN părăsește nucleul și pătrunde în citoplasma celulei, unde este tradus în proteină LINE-1.

Un segment al proteinei, numit Cadrul de Citire-1 (Open Reading Frame sau ORF-1), se întoarce după aceea în nucleu, unde se atașează de mesagerul ARN al vaccinului și inversează traducerea în spike ADN.

În studiul citat de The Epoch Times cercetătorii scriu:

„În acest studiu, prezentăm dovada că vaccinul mARN anti-COVID-19 BNT162b2 este capabil să pătrundă în linia de celule ale ficatului uman Huh7 in vitro.”

Și adaugă:

„Mesagerul ARN al BNT162b2 este tradus intracelular invers în ADN în doar 6 ore după expunerea la BNT162b2.”

BNT162b2 este denumirea de laborator pentru vaccinul anti-COVID fabricat de Pfizer-BioN-Tech, comercializat sub numele de Comirnaty.

Pfizer nu a comentat studiul științific al cercetătorilor de la Lund, mulțimindu-se doar să declare că vaccinul său nu modifică ADN-ul uman.

Într-un e-mail adresat redacției Epoch Times, purtătorul de cuvânt de la Pfizer a precizat:

„Vaccinul nostru anti-COVID-19 nu modifică secvența ADN a unei celule umane. El nu face altceva decât să dea corpului instrucțiuni pentru întărirea imunității.”

Posibilitatea transformării mesagerului ARN al vaccinului în ADN-ul care se află în nucleul celulelor a fost respinsă categoric până acum și de „experții” medicali.

Centrul american pentru Controlul și Prevenția Bolilor (CDC) a scris pe site-ul său, la pagina intitulată „Mituri și realitate despre vaccinurile anti-COVID-19”:

„Materialul genetic eliberat de vaccinurile cu mesager ARN nu pătrunde niciodată în nucleul celulelor voastre.”

Iată însă că oamenii de știință suedezi au demonstrat in vitro cum un vaccin cu mesager ARN este transformat în ADN pe o linie de celule hepatice umane.

„Vaccinurile anti-COVID-19 nu modifică și nu interacționează în nici un fel cu ADN-ul vostru”, mai dădea asigurări CDC, care adăuga că atât mesagerul ARN cât și vectorul viral al COVID-19 sunt expulzate din organism odată ce anticorpii au fost produși.

„Să ascultăm de experți. Vaccinul e sigur și eficient.