Compania Lidl a trimis un drept la replică, pe care ActiveNews îl publică integral:

Referitor la articolul "Anchetă a unei televiziuni germane, despre în care Lidl face afaceri în România: importă 71% dintre produse şi lasă piața locală să moară. Cu bani de la Banca Mondială” publicat pe site-ul www.activenews.ro, Lidl România aduce următoarele precizări și rectificări la ce cele publicate:


Lidl România este activă din 2010 ca subsidiară proprie în România și operează în 187 de magazine în țară. Dintre acestea, 107 au intrat în portofoliul companiei prin preluarea rețelei de magazine Plus, iar restul au fost construite de la zero în cei peste 4 ani de prezență pe piața românească.

Compania Lidl are o contribuție semnificativă în România în ceea ce privește dezvoltarea pieței forței de muncă și are în prezent 4.000 de angajați români din toată țara. Astfel, Lidl România se numără printre primii 50 cei mai mari angajatori din țară.  

Produsele comercializate în magazinele noastre le garantează clienților cel mai bun raport calitate preț.

Credem cu tărie că putem contribui prin activitatea noastră comercială la consolidarea și dezvoltarea structurilor locale. Mai mult de jumătate din cifra de afaceri Lidl România este datorată produselor provenite de la furnizori români, ceea ce pentru un interval de timp de aproximativ cinci ani de activitate într-o țară este consecința unei foarte bune colaborări cu furnizorii locali.

Colaborarea cu aceștia a fost și este în permanență o prioritate pentru compania noastră și putem spune că avem deja producători care s-au dezvoltat odată cu noi, devenind furnizori şi pentru alte ţări Lidl din Europa. Numai în primul semestru al acestui an, compania noastră a exportat în țările vecine produse românești în valoare de peste  20 mil. euro.