ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


După ce la începutul anului lansa un spot publicitar în care făcea referire la „masculinitatea toxică” , Gillette  revine cu un nouă reclamă, la fel de controversată datorită conținutului.  O reclamă prin care compania specializată în produse pentru bărbierit susține că dorește ca persoanele transsexuale care au făcut trecerea de la femei la bărbați, să știe că, odată ce hormonii își fac efectul, e nevoie să te bărbierești, scrie good.is.
 
lette, care Campania Gillette care încurajează mișcarea #MeToo, sexismul la locul de muncă și violența bărbaților, a stârnit furia multor clienți fideli, care, după spotul din ianuarie, anunțau că vor renunța la produsele de bărbierit marca Gillette. 

Noul spot publicitar prezintă momentul în care un tată iubitor își educă fiul, transsexual, Samson Brown, cum să se radă pentru prima dată. „Am ajuns la momentul bărbăției mele în care sunt efectiv fericit. Nu trec doar eu prin procesul de transsexualizare, toată lumea din jurul meu trece prin transsexualizare”, spune Samson.
 
„Mulțumesc foarte mult Gillette”, a comentat Samson la anunțul publicitar de pe pagina de Facebook a companiei, adăugând: „Aștept cu nerăbdare lucrurile minunate pe care veți continua să le faceți, pentru a ne încuraja pe toți să fim cele mai bune persoane.”

„Mulțumim că ne-ai împărtășit povestea ta, Samson!” a răspuns Gillette, în ceea ce era cu siguranță un firesc și spontan schimb de mesaje în jurul noii campanii publicitare. 
 
„Suntem onorați să prezentăm acest moment special între dvs. și tatăl dvs., și suntem mândri că sunteți partenerul nostru. Vă mulțumim pentru curajul și încrederea de a împărtăși experiența dvs. pentru a deveni cea mai bună persoană (cel mai bun sine)!” a continuat compania de aparate de ras.

În ianuarie, Gillette a încercat să se justifice după spotul publicitar despre așa-zisa „masculinitate toxică”, care începea cu un montaj de brutalitate și sexism, cu un grup de băieți albi, sălbatici, cu o masculinitate toxică, care se învârt în jurul lor furioși, lăsând în urmă o stare de mizerie și abuz.