După ce la începutul anului lansa un spot publicitar în care făcea referire la „masculinitatea toxică” , Gillette  revine cu un nouă reclamă, la fel de controversată datorită conținutului.  O reclamă prin care compania specializată în produse pentru bărbierit susține că dorește ca persoanele transsexuale care au făcut trecerea de la femei la bărbați, să știe că, odată ce hormonii își fac efectul, e nevoie să te bărbierești, scrie good.is.
 
lette, care Campania Gillette care încurajează mișcarea #MeToo, sexismul la locul de muncă și violența bărbaților, a stârnit furia multor clienți fideli, care, după spotul din ianuarie, anunțau că vor renunța la produsele de bărbierit marca Gillette. 

Noul spot publicitar prezintă momentul în care un tată iubitor își educă fiul, transsexual, Samson Brown, cum să se radă pentru prima dată. „Am ajuns la momentul bărbăției mele în care sunt efectiv fericit. Nu trec doar eu prin procesul de transsexualizare, toată lumea din jurul meu trece prin transsexualizare”, spune Samson.
 
„Mulțumesc foarte mult Gillette”, a comentat Samson la anunțul publicitar de pe pagina de Facebook a companiei, adăugând: „Aștept cu nerăbdare lucrurile minunate pe care veți continua să le faceți, pentru a ne încuraja pe toți să fim cele mai bune persoane.”

„Mulțumim că ne-ai împărtășit povestea ta, Samson!” a răspuns Gillette, în ceea ce era cu siguranță un firesc și spontan schimb de mesaje în jurul noii campanii publicitare. 
 
„Suntem onorați să prezentăm acest moment special între dvs. și tatăl dvs., și suntem mândri că sunteți partenerul nostru. Vă mulțumim pentru curajul și încrederea de a împărtăși experiența dvs. pentru a deveni cea mai bună persoană (cel mai bun sine)!” a continuat compania de aparate de ras.

În ianuarie, Gillette a încercat să se justifice după spotul publicitar despre așa-zisa „masculinitate toxică”, care începea cu un montaj de brutalitate și sexism, cu un grup de băieți albi, sălbatici, cu o masculinitate toxică, care se învârt în jurul lor furioși, lăsând în urmă o stare de mizerie și abuz.

Dragă cititorule,
dacă ți-a plăcut acest articol, te rugăm ceva.

De peste 5 ani, ActiveNews este vocea pe care sute de mii de români o primesc în fiecare zi, dar care în același timp fisurează stabilimentul politic și economic care dorește să supună și România.

ActiveNews este un site independent din punct de vedere editorial, ceea ce înseamnă că ne stabilim singuri prioritățile și strategia. Jurnalismul nostru este liber de influențe comerciale și nu este influențat de către moguli, milionari sau acționari.

Nimeni nu-l editează pe editorul nostru. Nimeni nu ne direcționează opiniile.

Aceste aspecte sunt de o importanță critică într-o țară în care mass-media corporatistă face legea. Într-o Românie în care interesele economice ale marilor jucători dictează reacția presei, și nu interesul pe termen lung al acestui popor.

ActiveNews este singurul loc din .ro unde ați putut citi despre fapte și oameni care altfel nu ar fi apărut niciodată pe piața media din România. Știi bine asta.

Am câștigat împreună multe bătălii, văzute și nevăzute, dar Țara are nevoie de mai mult decât simpla noastră supraviețuire. Țara Noastră are nevoie de jurnalism curat, scris cu gândul la valorile pe care le-am primit de la înaintașii noștri. Țara noastră are nevoie de curaj pentru a expune impostura și trădarea, iar pentru asta e nevoie de informație. Informație, nu diversiune sau divertisment.

Implică-te Susține ActiveNews