În ciuda criticilor pe care și le-a atras pentru că a decis să săvârșeasă slujba Odovaniei Învierii Domnului Iisus Hristos în seara de marți spre miercuri, cifrele arată că mulți români din mediul online au sprijinit demersul ÎPS Teodosie.

O dovedesc jurnaliștii de la Stiri pe surse care arată, cu cifre, că tot ceea ce s-a petrecut în noaptea de marți spre miercuri, timp de 5 ore și 25 de minute, cât a durat slujba, dovedește că mulți dintre români au vrut să aibă parte de o ceremonie religioasă care se face exact ca în ziua de Înviere, așa cum o arată Tipicul bisericesc.
 
Sursa citată prezintă, în exclusivitate, performanța din mediul online pe care a atins-o evenimentul unic în istoria bisericească din România. În ciuda frigului, în fața Catedralei Arhiepiscopale ”Sf. Ap. Petru și Pavel” din Constanța au fost prezente peste 350 de persoane. Însă, mult mai multe au ales să vadă slujba săvârșită de ÎPS Teodosie, alături de un sobor de preoți și diaconi, din fața calculatoarelor sau a telefoanelor.

În timpul transmisiunii online, vârful de audiență a fost atins după o oră și 21 de minute, după ora 24:00, când 8.320 de utilizatori priveau slujba de la Constanța, doar pe pagina oficială de Facebook a Arhiepiscopiei Tomisului. La acest număr se adaugă și alte transmisiuni făcute pe paginile de Facebook ale unor site-uri locale sau naționale, precum și audiența din televiziune, mai multe posturi difuzând imagini de la malul mării.În total, peste 392.000 de vizualizări a înregistrat slujba de Odovanie, iar acest număr este într-o continuă creștere.

Însă, cifra cea mai impresionantă și cea mai căută face referire la numărul de privitori unici. Ei bine, clipul de 5 ore și 25 de minute a fost urmărit de peste 247.000 de oameni, o performanță rară chiar și pentru paginile de Facebook ale marilor televiziuni din România, care au peste un milion de fani. Trebuie precizat că pagina de Facebook a Arhiepiscopiei Tomisului are 117.000 de urmăritori.
 
Peste 600.000 de oameni au văzut, în feed-ul lor, transmisiunea slujbei de pe pagina de Facebook a Arhiepiscopiei.

Cele mai multe persoane care au privit slujba au fost femei cu vârsta cuprinsă între 45 și 54 de ani, din București. De altfel, în topul locurilor de unde credincioșii ortodocși s-au uitat la slujbă online, Bucureștiul deține supremația, cu peste 14%, fiind urmat de Constanța, cu peste 7 procente, Suceava, cu aproape 7%, Anglia, cu peste 5% și provincia Lazio, din Italia, cu aproape 2%.
 
Dintre cei care au privit slujba, peste 177.000 dintre ei au reacționat prin comentarii, distribuiri sau like-uri. De altfel, pe timpul slujbei au fost peste 21.000 de comentarii, 2.500 de distribuiri și peste 8.500 de emoticoane prestabilite de Facebook.