ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Accidente feroviare ca cel de la Galați sau cel din Teleorman de săptămâna trecută o sa mai tot vedeți. De-altfel in cam toate domeniile o sa vedeți.

Pentru ca 70% din posturile de mecanici de locomotiva de la CFR sunt ocupate de persoane cu vârsta de 50-60 de ani. La ora actuala sunt sute de posturi vacante la CFR pe care nu le ocupa nimeni. Mulți dintre angajați au depășit vârsta limita de pensionare și prestează in continuare pentru a diminua numărul de posturi vacante. Îmbătrânirea accelerata a personalului conjugata cu miile de ore suplimentare înseamnă operare in condiții de risc pe fond de oboseala și de aici pana la producerea de accidente e doar un pas. Întrebați-va ce se va întâmpla când și mecanicii pensionari vor ieși de-a dreptul la pensie. Din urma nu mai vine nimic. Pentru ca dispare încet încet cultul muncii grele, toți tinerii dorindu-și sa facă o cariera in IT, sa fie influensari sau creatori de conținut, chestii ușurele și deloc solicitante.

Corporatiștii care urlă prin piețe ca vor „o țara ca afara” și privesc cu ifose de superioritate muncitorii, femeile de serviciu, țăranii din piața, instalatorii, zugravii și electricienii sau gunoierii sau șoferii ar merita cu toții o greva a acestor categorii ca sa le vina mintea la locul ei.

Situația asta e valabilă in toate domeniile care presupun munca grea și / sau abilitați tehnice. Eu știu despre subiect de cel puțin 10 ani dar trendul este accentuat abrupt din cauza promovării tehnologiei și gogoșii umflate cu aer numita digitalizare, automatizare și in general virtualizarii.

Nota Redacției: Ce s-a întâmplat - Galați, 25 martie 2023.

Martorii accidentului feroviar au declarat pentru TVR citat de grupurile feroviare, că locomotiva se deplasa cu viteză foarte mare spre cuplare, iar primele informații sunt că s-a blocat graduatorul locomotivei pe poziția "Avans". Polițiștii afirmă că locomotiva a accelerat brusc, mecanicul a încercat să frâneze locomotiva însă nu a răspuns la comenzi. Viteza în momentul impactului: 75 km/h. CFR Călători a anunțat că doamna controlor de bilete a decedat. Aceasta intrase în stop cardio-respirator in tren, fusese resuscitată dar a murit la spital. Dumnezeu să o odihnească în pace.

Citiți și Când or să cadă avioanele din cauza vaccinării piloților cine o să plătească? Comandantul aeronavei aterizate de urgență pe Otopeni și-a pierdut cunoștința în timpul zborului. Dacă secundul era la toaletă azi aveam 184 de morți plus personalul TAROM