ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Un bucureștean a lăsat un mesaj hypermarketului Kaufland, după ce ActiveNews a dezvăluit implicarea companiei germane într-o campanie de educație sexuală desfășurată în școli din județul Ilfov.

„Kaufland, încetează propaganda (homo)sexuală în școli! Lasă-ne copiii în pace!”, sună mesajul publicat de cetățeanul român într-un hypermarket Kaufland din Capitala României și trimis anonim pe adresa ActiveNews.

Compania care patronează rețeaua de hypermarket-uri Kaufland a sprijinit financiar un program de familiarizare a copiilor din județul Ilfov cu sexualitatea, încă de la vârste fragede. Programul a fost conceput de către Asociația „Tineri pentru Tineri”, un ONG care-și propune implementarea conceptelor de „sănătate a reproducerii” și de „planificare familială” la copii, începând cu vârsta de 10 ani. „Tineri pentru tineri” a scos și un manual care promovează teoria identității de gen, conform căreia genul nu corespunde neapărat sexului biologic.

Mihai Gheorghiu, președintele Platformei Împreună, a criticat vehementul proiectul.