Un bucureștean a lăsat un mesaj hypermarketului Kaufland, după ce ActiveNews a dezvăluit implicarea companiei germane într-o campanie de educație sexuală desfășurată în școli din județul Ilfov.

„Kaufland, încetează propaganda (homo)sexuală în școli! Lasă-ne copiii în pace!”, sună mesajul publicat de cetățeanul român într-un hypermarket Kaufland din Capitala României și trimis anonim pe adresa ActiveNews.

ImunoMedica

Compania care patronează rețeaua de hypermarket-uri Kaufland a sprijinit financiar un program de familiarizare a copiilor din județul Ilfov cu sexualitatea, încă de la vârste fragede. Programul a fost conceput de către Asociația „Tineri pentru Tineri”, un ONG care-și propune implementarea conceptelor de „sănătate a reproducerii” și de „planificare familială” la copii, începând cu vârsta de 10 ani. „Tineri pentru tineri” a scos și un manual care promovează teoria identității de gen, conform căreia genul nu corespunde neapărat sexului biologic.

Mihai Gheorghiu, președintele Platformei Împreună, a criticat vehementul proiectul.



2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.