ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


O familie s-a trezit cu o amendă de la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență după ce a făcut o reclamație la 112.

Întâmplarea a avut loc acum două săptămâni și a fost relatată pe Facebook de soțul doamnei.

"În urmă cu două săptămâni, T**** a avut neinspirația să apeleze serviciul public 112 și să anunțe că pe strada pe care se află grădinița copilului este un capac de canalizare refulat chiar în dreptul trecerii de pietoni. Era întuneric și ploua de două zile iar la fiecare ploaie care dura mai mult de o zi vedea echipe de intervenție că reparau/executau lucrări exact la conductele/capacele acelea de canalizare.

A vorbit foarte frumos cu operatoarea pe care a rugat-o dacă se poate verifica și eventuală lipsă a capacului de canalizare de lângă trecerea de pietoni - nu se mai vedea din cauza apei care acoperea gaura de canal, dacă este sau nu montat capacul. A fost chiar sunată înapoi de un reprezentant al Poliția Locală ILFOV, să o întrebe unde exact se află capacul de canalizare. Nu a primit niciun alt telefon de atunci. Acesta a fost singurul apel dat vreodată de T**** la 112. Apelul a fost făcut de pe telefonul personal. De la Poliția Locală ILFOV am primit și amenda", a scris bărbatul.

"Este absolut inadmisibil, chiar ofensator ca statul român, prin reprezentanții săi Poliția Română și Ministerul Afacerilor Interne, România, să își bată joc de persoane care nu fac altceva decât să sesizeze probleme care ar putea pune în pericol siguranța altor oameni", a continuat acesta.

Serviciul de Telecomunicații Speciale este operatorul SNUAU, cunoscut și sub denumirea serviciul de urgență 112.