ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Gheorghe Piperea transmite câteva mesaje extrem de importante celor care vor să înțeleagă cum în fiecare zi mentalul le este inundat cu informații inutile, unele chiar emoționante care ating coarda sensibilă a fiecărui om, iar într-un final cetățeanul ar trebui să creadă că toate aceste lucruri îi oferă o garanție asupra securității și libertății.

”Prin inundarea mentalului colectiv cu cat mai multa informatie inutila, cat mai mult gunoi informational si emotional, care sa le ocupe cetatenilor mintea si sa le maculeze sufletul, in timp ce cetatenii sunt determinati sa creada ca totul este spre binele lor si spre garantia, securitatea si libertatea lor (ce ironie!), prin rescrierea istoriei si a legii si supunerea publicului la creatii deviante – iata cum operatorul armei silentioase isi poate asigura din timp, pas cu pas, victoria in razboiul sau tacut”, a scris avocatul pe Facebook.

În continuare, avocatul scrie despre lucruri de neimaginat pentru orice om normal prin crearea unor drepturi pedofililor și necrofililor, în țări precum Olanda și Suedia.

”In prezent se discuta, in Olanda si Suedia, despre acordarea unor drepturi pentru pedofili, iar in Suedia, chiar pentru acordarea unor drepturi pentru…necrofili; omul e redus, astfel, la niste simple masini de facut sex; culmea este ca exista simpatizanti pentru astfel de masuri si politicieni care le sustin. Exista chiar si un site de sustinere morala a pedofililor, care se numeste… ”pedofilii virtuosi”!”, a punctat Piperea.

În final, avocatul scrie depre reclamele care sunt făcute pentru a pătrunde în mintea consumatorului, pe care o compară cu ”cea a unui copil de 12 ani”.

”Ca sa fie o buna arma silentioasa (desi ea este ca muzica pusa la maxim, reclama e menita a se adresa, pe usa din dos sau pe usi secrete, altor simturi decat cele bombardate direct), reclama trebuie sa fie facuta astfel incat sa para ca se adreseaza unui elev de 12 ani. Sugestibilitatea reclamei trebuie sa fie exact atat de ridicata incat sa ajunga sa il faca pe consumator sa reactioneze ca acelasi grad de inocenta ca si a unui copil de 12 ani – adica un subiect care nu stie sa critice, nu isi pune intrebari in legatura cu aparentele si ia de bune aceste aparente, data fiind redusa sa experienta de viata”, a scris ăn final Gheroghe Piperea, care îi îndeamnă pe cei care vor să afle alte amănunte referitoare la acest război tăcut în care suntem parte fără să vrem să citească următorul articol de pre juridice.ro.