ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



„Atenție se închid ușile, urmează stația Drumul Taberei!” se va auzi în vagoanele metroului bucureștean, cu puțin noroc, abia în primăvara lui 2017.

În decembrie 2016 abia vor fi gata lucrările. Mai trebuie făcute și probe pentru a se testa toate instalațiile de pe noua magistrală, ca să nu existe nici un pericol pentru siguranța călătorilor. Noua linie de metrou, care se contruiește deja de patru ani, costă 570 de milioane de euro și va avea aproape 7 kilometri. Tunelurile sunt aproape gata. Mai sunt de săpat 220 de metri în zona Eroilor.

„Acolo o să subtraversăm stația Eroilor 1 și cuva deschisă și închisă a Dâmboviței. Pe sub Dâmbovița. La 14 metri de la partea superioară a scutului spre suprafață”, declară Mihai Divlan, inginer din partea constructorului, potrivit digi24.ro. 

În șapte din cele zece stații de pe viitoarea magistrală pot începe lucrările de amenajare. În zona parcului Drumul Taberei, șoferii vor continua să se chinuie în trafic, din pricina restricțiilor de circulație. Acestea vor rămâne în vigoare, tot până în 2017. Până la finalizarea lucrărilor, șefii Metrorex trebuie să ia o decizie în legătură cu ce trenuri vor circula pe magistrala nouă începând din 2017.