Este promisiunea pe care o face acum ministrul Transporturilor. Trenul pe care autoritățile vor să-l introducă din februarie, anul viitor, va opri în stații precum Bragadiru, Chiajna și Domnești. O călătorie cu trenul din Gara de Nord până în sudul Capitalei, la gara Progresul, va dura 40 de minute și va costa 4,5 lei.  

Acum, pe șosea, același drum se parcurge cu noroc într-o oră. Planurile autorităților pentru centura feroviară a Bucureștiului nu se opresc aici. Până la finalul lui 2018 vor să mai investească în șinele care înconjoară Capitala 20 de milioane de euro. De toate lucrările se vor ocupa angajații de la CFR.

Casele de bilete din Gara Progresul sunt închise de 11 ani. S-ar putea redeschide însă din februarie anul viitor. Autoritățile vor să introducă trenuri care să lege această stație de Gara de Nord din Capitală.

Cu 200.000 de euro, șefii din Transporturi vor să igienizeze cele nouă stații existente și să construiască încă șapte puncte de oprire, cu peron acoperit, potrivit digi24.ro.

Va fi construită inclusiv o pasarelă peste șoseaua de centură a Capitalei, la Măgurele.

„Biletul de la Gara de Nord la Gara Progresul - 4,4 lei. 30-35 de minute fără oprire, deci 40 cu tot cu opririle în stații. Vorbim despre un bazin de populație de 600.000 de locuitori care ar putea beneficia”, spune Sorin Bușe, ministrul Transporturilor.

„Linia se prezintă într-o stare foarte bună. Putem circula cu 100 de kilometri la oră”, a spus Marius Chiper, director CFR SA.

Tot din februarie vor fi trenuri și între Gara de Nord și Pantelimon. Autoritățile vor să construiască stații intermodale și să lege trenul de metrou la Preciziei, Pipera și Berceni. Investiția este estimată la 5 milioane de euro.