CNADNR a semnat contractul pentru finalizarea celor 3,3 kilometri restanți ai secțiunii București - Ploiești din Autostrada București - Brașov
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a anunțat semnarea contractului pentru proiectarea, execuția și finalizarea celor 3,3 kilometri "restanți" ai secțiunii București - Ploiești a Autostrăzii București - Brașov.
Valoarea acestuia se ridică la 129,181 miliarde lei, fără TVA, potrivit unui anunț postat vineri seară pe pagina de Facebook a Ministerului Transporturilor (MT).
”Contractul de proiectare și execuție finalizare Autostrada București — Brașov, Secțiunea București — Ploiești, Sector 1, km 0+000 — km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500” a fost semnat vineri, finanțarea fiind asigurată de la bugetul de stat.
"Sectorul de autostradă București — Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) — km 3+325, Nod Centura București și Nod Moara Vlăsiei, se încadrează în rețeaua generală de autostrăzi prevăzută a se realiza în țara noastră și reprezintă sectorul de început al autostrăzii București — Brașov", precizează CNADNR.
Acest sector de autostradă, după punerea lui în funcțiune, va permite desfășurarea circulației pe autostrada de la strada Petricani și până la Ploiești, având în vedere că, la acest moment, circulația se desfășoară între intersecția cu Centura București (km 7+400) și până la Ploiești, între km 3+325 și km 7+400, lucrările fiind finalizate, dar neputându-se deschide traficului datorită lipsei unei racordări cu rețeaua existentă de drumuri.
Traseul autostrăzii începe din strada Petricani, în prelungirea străzii Fabrica de Glucoză. După ieșirea din București, traseul sectorului de autostradă București — Moara Vlăsiei este amplasat pe teritoriul administrativ al orașului Voluntari, iar continuarea traseului se racordează la sectorul de autostradă deja construit.
Contractul de proiectare și execuție a fost atribuit Asocierii Aktor SA — Euro Construct Trading '98 SRL și are o durată de implementare de 22 de luni, din care patru luni reprezintă perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție.
Perioada de garanție acordată lucrărilor este de 48 de luni de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
Valoarea acestuia se ridică la 129,181 miliarde lei, fără TVA, potrivit unui anunț postat vineri seară pe pagina de Facebook a Ministerului Transporturilor (MT).
”Contractul de proiectare și execuție finalizare Autostrada București — Brașov, Secțiunea București — Ploiești, Sector 1, km 0+000 — km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500” a fost semnat vineri, finanțarea fiind asigurată de la bugetul de stat.
"Sectorul de autostradă București — Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) — km 3+325, Nod Centura București și Nod Moara Vlăsiei, se încadrează în rețeaua generală de autostrăzi prevăzută a se realiza în țara noastră și reprezintă sectorul de început al autostrăzii București — Brașov", precizează CNADNR.
Acest sector de autostradă, după punerea lui în funcțiune, va permite desfășurarea circulației pe autostrada de la strada Petricani și până la Ploiești, având în vedere că, la acest moment, circulația se desfășoară între intersecția cu Centura București (km 7+400) și până la Ploiești, între km 3+325 și km 7+400, lucrările fiind finalizate, dar neputându-se deschide traficului datorită lipsei unei racordări cu rețeaua existentă de drumuri.
Traseul autostrăzii începe din strada Petricani, în prelungirea străzii Fabrica de Glucoză. După ieșirea din București, traseul sectorului de autostradă București — Moara Vlăsiei este amplasat pe teritoriul administrativ al orașului Voluntari, iar continuarea traseului se racordează la sectorul de autostradă deja construit.
Contractul de proiectare și execuție a fost atribuit Asocierii Aktor SA — Euro Construct Trading '98 SRL și are o durată de implementare de 22 de luni, din care patru luni reprezintă perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție.
Perioada de garanție acordată lucrărilor este de 48 de luni de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Cea mai mare companie de asigurări de sănătate din Belgia vrea să introducă eutanasierea pentru bătrâni: ”Sunt un munte de carne. De ce să trăiască mai mult?”
Un medic apreciat a murit subit la doar 41 de ani. Dr. Ștefan Veliceasa ar fi decedat în urma unui accident vascular, în trafic, la volan
Cutremur în lumea interlopă: Costel Corduneanu, zis Ștefan cel Mare al Moldovei, s-a stins din viață la numai 54 de ani
Paul Gabriel Andrei, despre moartea prematură a medicului Ștefan Veliceasa, la 41 de ani: Luni am dat mesaj pe telefonul clinicii "Bună ziua. Domnul doctor e astăzi?". Mi-a răspuns doamna asistentă: "Domnul doctor a suferit un AVC. Mâine îl îngroapă”
A murit un fost ministru de Interne - doar ce își serbase ziua de naștere. Doru Viorel Ursu a fost implicat în Mineriada FSN din iunie 1990
Autoritățile europene pregătesc terenul. Vine pandemia de gripă aviară
Recomandările noastre
Orwell a prezis Războiul Permanent de astăzi
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
17 milioane de morți ai vaccinului și o tută. ”Amanta lui Cîțu” contrazice un studiu de 180 de pagini efectuat în 17 țări de oameni de știință cu reputație internațională cât și pe Tucker Carlson. Factual, ONG-ul cu un capital de 2.500.000 lei
Un profesor le scrie colegilor săi de la liceul George Barițiu din Baia Mare: Rușine, Domnilor Profesori! Scuipați-vă de trei ori pe zi. Dați-vă pumni! Dați-vă cu capul de pereți, doar s-o îndura Dumnezeu să vă dea un grăunte de minte. PENTRU VLAD ȚĂRANU!
Secțiuni: Social
Locații: București
Subiecte: Autostrăzi România
Organizații: CNADNR
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)