CNADNR face schimbări pe DN1. Modificările care îi vor afecta pe șoferi și pietoni: Montarea ar urma să înceapă la jumătatea lunii iunie

CNADNR dorește să facă noi modificări la Drumul Național 1, care vor fi realizate în mai puțin de o lună, ea afectând toți șoferii care străbat acest drum, dar și pietonii care vor să traverseze prin locuri nepermise, conform B1 TV.
Cei de la Compania de Autostrăzi și Drumuri doresc să pună parapete care să delimiteze benzile de circulație. Reacția vine după ce Asociația România fără Gropi a cerut să se ia măsuri pentru oprirea seriei negre de accidente de pe Drumul Național 1. Anul acesta, din cauza lipsei separatoarelor, 12 persoane și-au pierdut viața pe DN1.
"CNADNR a demarat formalitățile necesare emiterii către furnizor a primei comenzi de parapet rigid prefabricat din beton. Această comandă este necesară pentru montarea parapetelor pe 5 km de drum național, și anume pe DN 1, sectorul Pasaj Băneasa - Pasaj Otopeni, peste Centura București", se arată în comunicatul CNADNR.
Firma a început si lucrările pregătitoare pentru instalarea parapetelor necesare separarării sensurilor de circulație. Montarea propriu-zisă ar urma să înceapă la jumătatea lunii iunie.
Valoarea contractului de achiziție și transport a parapetelor are o valoare de aproape 52 de milioane de lei. Banii vor fi asigurați atât de la bugetul de stat, cât și din veniturile proprii ale Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri.
Reacția CNADNR vine după ce Asociația România fără Gropi a cerut măsuri urgente pentru ca lanțul de accidente de pe DN1 să fie oprit. Peste 300 de accidente s-au produs acolo numai în intervalul ianuarie 2015 - februarie 2016. Anul acesta, din cauza lipsei separatoarelor, 12 persoane și-au pierdut viața. Ultima din seria neagră este o jurnalistă de 35 de ani, care a murit după ce un autovehicul a intrat pe contrasens și a izbit frontal mașina în care se afla. Alexandru Vîlvoi, unul dintre membrii România Fără Gropi spune că asociația din care face parte a cerut montarea unor astfel de parapete încă de anul trecut.
Cei de la Compania de Autostrăzi și Drumuri doresc să pună parapete care să delimiteze benzile de circulație. Reacția vine după ce Asociația România fără Gropi a cerut să se ia măsuri pentru oprirea seriei negre de accidente de pe Drumul Național 1. Anul acesta, din cauza lipsei separatoarelor, 12 persoane și-au pierdut viața pe DN1.
"CNADNR a demarat formalitățile necesare emiterii către furnizor a primei comenzi de parapet rigid prefabricat din beton. Această comandă este necesară pentru montarea parapetelor pe 5 km de drum național, și anume pe DN 1, sectorul Pasaj Băneasa - Pasaj Otopeni, peste Centura București", se arată în comunicatul CNADNR.
Firma a început si lucrările pregătitoare pentru instalarea parapetelor necesare separarării sensurilor de circulație. Montarea propriu-zisă ar urma să înceapă la jumătatea lunii iunie.
Valoarea contractului de achiziție și transport a parapetelor are o valoare de aproape 52 de milioane de lei. Banii vor fi asigurați atât de la bugetul de stat, cât și din veniturile proprii ale Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri.
Reacția CNADNR vine după ce Asociația România fără Gropi a cerut măsuri urgente pentru ca lanțul de accidente de pe DN1 să fie oprit. Peste 300 de accidente s-au produs acolo numai în intervalul ianuarie 2015 - februarie 2016. Anul acesta, din cauza lipsei separatoarelor, 12 persoane și-au pierdut viața. Ultima din seria neagră este o jurnalistă de 35 de ani, care a murit după ce un autovehicul a intrat pe contrasens și a izbit frontal mașina în care se afla. Alexandru Vîlvoi, unul dintre membrii România Fără Gropi spune că asociația din care face parte a cerut montarea unor astfel de parapete încă de anul trecut.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

De la ”Vaccinare în viteza a șasea”, la Terapie Intensivă. Mihai Leu, în stare critică la Spitalul Fundeni din București. Fostul campion la box și raliuri a fost transportat de urgență cu elicopterul

Tragedie șocantă: Un fost consilier USR s-a sinucis după ce a lansat pe Facebook acuzații explozive la adresa serviciilor secrete din România, aruncându-se apoi de la etajul unui bloc - VIDEO

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)