CNAIR cere închiderea Transfăgărașanului. O stâncă de 1.000 de tone s-a prăbușit la marginea șoselei

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că Transfăgărășanul ar putea fi închis după ce o stâncă de aproximativ 1.000 de tone s-a prăbușit la kilometrul 126.
Stânca s-a oprit la marginea șoselei și nu a afectat șoseaua, potrivit CNAIR.
„La partea superioară a acestui bloc de stâncă se află încă două stânci de dimensiuni relativ mai reduse, care prin desprindere ar putea afecta partea carosabilă a drumului și implicit siguranța participanților la trafic”, se arată în comunicat.
Reprezentanții CNAIR au anunțat că au inițiat măsuri în vederea asigurării circulației în condiții de siguranță și au introdus semnalizarea provizorie de restricționare și monitorizare a zonei.
„Precizăm că în eventualitatea creșterii gradului de risc, CNAIR va propune închiderea circulației rutiere, prioritară fiind protejarea vieții și integrității corporale a celor care tranzitează zona în aceste zile”, se arată în comunicat.
CNAIR a anunțat recent că se redeschide traficul pe Transfăgărășan între Bâlea Cascadă (județul Sibiu) și Piscu Negru (județul Argeș), cu aproape două săptămâni mai repede decât în alți ani.
DN 7C - Transfăgărășan face legătura între județele Sibiu și Argeș și este închis, anual, între 1 noiembrie și 1 iulie, pe sectorul de drum cuprins între kilometrul 104 (Piscu Negru, județul Argeș) și kilometrul 131 (Bâlea Cascadă, județul Sibiu), pe celelalte porțiuni circulația fiind permisă tot timpul anului.
Transfăgărășanul a fost construit în urmă cu peste 40 de ani, ca să treacă peste zona de creastă a Masivului Făgăraș, cel mai înalt lanț muntos din România. Șoseaua are 92 de kilometri lungime, pe traseu fiind construite zeci de poduri și viaducte, dar și cel mai lung tunel din România, la Bâlea Lac, de 887 de metri.
Stânca s-a oprit la marginea șoselei și nu a afectat șoseaua, potrivit CNAIR.
„La partea superioară a acestui bloc de stâncă se află încă două stânci de dimensiuni relativ mai reduse, care prin desprindere ar putea afecta partea carosabilă a drumului și implicit siguranța participanților la trafic”, se arată în comunicat.
Reprezentanții CNAIR au anunțat că au inițiat măsuri în vederea asigurării circulației în condiții de siguranță și au introdus semnalizarea provizorie de restricționare și monitorizare a zonei.
„Precizăm că în eventualitatea creșterii gradului de risc, CNAIR va propune închiderea circulației rutiere, prioritară fiind protejarea vieții și integrității corporale a celor care tranzitează zona în aceste zile”, se arată în comunicat.
CNAIR a anunțat recent că se redeschide traficul pe Transfăgărășan între Bâlea Cascadă (județul Sibiu) și Piscu Negru (județul Argeș), cu aproape două săptămâni mai repede decât în alți ani.
DN 7C - Transfăgărășan face legătura între județele Sibiu și Argeș și este închis, anual, între 1 noiembrie și 1 iulie, pe sectorul de drum cuprins între kilometrul 104 (Piscu Negru, județul Argeș) și kilometrul 131 (Bâlea Cascadă, județul Sibiu), pe celelalte porțiuni circulația fiind permisă tot timpul anului.
Transfăgărășanul a fost construit în urmă cu peste 40 de ani, ca să treacă peste zona de creastă a Masivului Făgăraș, cel mai înalt lanț muntos din România. Șoseaua are 92 de kilometri lungime, pe traseu fiind construite zeci de poduri și viaducte, dar și cel mai lung tunel din România, la Bâlea Lac, de 887 de metri.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

De la ”Vaccinare în viteza a șasea”, la Terapie Intensivă. Mihai Leu, în stare critică la Spitalul Fundeni din București. Fostul campion la box și raliuri a fost transportat de urgență cu elicopterul

Tragedie șocantă: Un fost consilier USR s-a sinucis după ce a lansat pe Facebook acuzații explozive la adresa serviciilor secrete din România, aruncându-se apoi de la etajul unui bloc - VIDEO

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)