CNAIR demarează procedura de modernizare a Centurii București și lansează achiziția pentru Varianta de Ocolire Timișoara Sud

Documentația de atribuire aferentă contractului de lucrări „Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 - A2, sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)" a fost transmisă spre validare către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), a anunțat, miercuri, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
„Modernizarea a 11,524 km din centura rutieră a Municipiului București: sector DN 2 (km 12+300) — A2 (km 23+750) constă, în principal, în sporirea capacității de circulație de la două la patru benzi de circulație, câte două pe sens, dar și în eliminarea unor intersecții la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum si prin reabilitarea pasajelor și a podurilor existente pe aceste sectoare de drum național.
Proiectul va fi finanțat din cadrul POIM 2014 — 2020, și este prevăzut în Master Planul General de Transport (MPGT) aprobat prin HG 66/ 2016.
De asemenea, CNAIR a demarat și procedura de achiziție publică pentru Varianta de Ocolire Timișoara Sud, documentația de atribuire aferentă contractului de lucrări fiind transmisă către ANAP.
Potrivit sursei citate, Lungimea Variantei de Ocolire Timișoara Sud este de 25,690 km de drum național nou la standarde europene și pe lânga beneficiile locale, are ca principala atribuție fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timișoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostrada Arad — Timișoara — Lugoj.
„Modernizarea a 11,524 km din centura rutieră a Municipiului București: sector DN 2 (km 12+300) — A2 (km 23+750) constă, în principal, în sporirea capacității de circulație de la două la patru benzi de circulație, câte două pe sens, dar și în eliminarea unor intersecții la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum si prin reabilitarea pasajelor și a podurilor existente pe aceste sectoare de drum național.
Proiectul va fi finanțat din cadrul POIM 2014 — 2020, și este prevăzut în Master Planul General de Transport (MPGT) aprobat prin HG 66/ 2016.
De asemenea, CNAIR a demarat și procedura de achiziție publică pentru Varianta de Ocolire Timișoara Sud, documentația de atribuire aferentă contractului de lucrări fiind transmisă către ANAP.
Potrivit sursei citate, Lungimea Variantei de Ocolire Timișoara Sud este de 25,690 km de drum național nou la standarde europene și pe lânga beneficiile locale, are ca principala atribuție fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timișoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostrada Arad — Timișoara — Lugoj.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

De la ”Vaccinare în viteza a șasea”, la Terapie Intensivă. Mihai Leu, în stare critică la Spitalul Fundeni din București. Fostul campion la box și raliuri a fost transportat de urgență cu elicopterul

Tragedie șocantă: Un fost consilier USR s-a sinucis după ce a lansat pe Facebook acuzații explozive la adresa serviciilor secrete din România, aruncându-se apoi de la etajul unui bloc - VIDEO

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)