ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


În goana după creșterea vânzărilor, unele dintre campaniile publicitare au început să devină agasante și enervante, ba chiar denigrează una dintre cele mai importante sărbători ale creștinilor, Sfintele Paști.

Promo-ul „Ai cumpărat? Adevărat ai câștigat!” realizat într-un mall din București a scandalizat foarte multă lume, care a criticat această campanie de marketing.

Printre aceștia se numără și Dan Tănasă, care a transmis și un mesaj către cei din conducerea respectivului mall.

„Înțeleg că MegaMall plătește niște idioți să le facă campania de marketing cu ocazia Sfintelor sărbători de Paști. E problema lor. Obligația mea, ca simplu creștin, este să le comunic public că sunt niște idioți.”, a scris Dan Tanasa pe contul său de Facebook.