ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Dacă cele mai multe dintre reclamațiile care se fac la Oficiul pentru Protecția Consumatorului sunt îndreptățite, iată că există și unele ciudate care pentru majoritatea dintre noi sunt haioase.

De exemplu la OPC Brăila, un cetățean s-a plâns că litrul de ulei nu cântărește un kilogram, în timp ce altul a fost nemulțumit că punga de alune conține mai mult coji, anunță B1 TV.

Chiar dacă reclamantul a sfidat astfel principiile fizicii, acesta nu a fost convins de inspectorii OPC și a crezut în continuare că a fost înșelat atunci când a mers la cumpărături. Un alt brăilean a reclamat faptul că în piață sunt vânduți cartofi care sunt plantați peste morminte.

Punga de alune care ar avea mai multă coajă decât alune sau de ce tastele unui telefon mobil nu conțin instrucțiuni sunt alte două reclamații ciudate făcute la Oficiul pentru Protecția Consumatorului.

”Primim fel și fel de reclamații, însă noi încercăm să lămurim pe toată lumea. Vreau să transmit tuturor consumatorilor că, pentru a depune o reclamație trebuie să dovedească cu acte că a cumpărat produsul respectiv. Totodată reclamantul trebuie să se legitimeze”, a spus șeful OPC Brăila.