ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Brandurile internaționale și-au făcut loc pe piața din România, iar clienții cheltuiesc foarte mulți bani pe produsele acestora. Aceștia speră ca măcar să aibă parte de un tratament civilizat din partea acestor companii.

Victor Kapră a povestit recent pe Facebook o întâmplare petrecută în cadrul magazinului H&M din Unirea Shopping Center, acolo unde intrase cu câteva pungi de cumpărături, iar după ce a achiziționat câteva articole și din această locație, la ieșire a avut surpriza neplăcută ca detectoarele să țiuie.

În acel moment un om de pază al magazinului i-a cerut clientului să-i arate ce are în pungă, iar după o cercetare amănunțită nu a descoperit nimic ilegal, așa că i-a cerut cumpărătorului să se uite și în celelalte pungi pentru a le verifica.

Clientul s-a simțit umilit de această practică, mai ales că toată lumea din jur se uita la el ca la un infractor. Acesta a refuzat și i-a cerut paznicului să cheme poliția după care a plecat.

Victor Kapră susține că s-a simțit umilit din cauza acestui incident și le cere șefilor companiei să ia măsuri pentru ca aceste lucruri să nu se mai întâmple pe viitor.

”Le doresc talentaților șefi de la H&M același lucru.
Unirea Shopping Center. Azi 15.30. Fac cumpărături în diverse magazine. Intru cu trei pungi in H&M. Cumpăr și de acolo niște chestii.
Când ies, încep porțile alea cu detectoare să țiuie. Un om de pază aleargă după mine. Că să-i arăt ce am în pungă. Zic în gând hai să nu mă enervez. Îl las să cotrobăie în punga H&M. Nu găsește nimic dubios. Nu, că să-i arăt și ce am în celelalte pungi. Cu tupeu.
Un grup de turiști spanioli se hlizeau - „uite un hoț rumano”.
Plec, îi spun să cheme poliția. L-am lăsat pe paznic să proceseze informația.
Nu vreau scuze de la H&M. Vreau să declare aici, pe Facebook, cum vor îmbunătăți ei procedurile astfel încât să nu-și mai umilească clienții. (De pildă, să pună afișe cu textul „Dacă intrați în acest magazin sunteți considerați automat hoți!”.)
Până când primesc răspunsul voi relua din trei în trei zile acest text pe wall-ul meu.
Trebuie să facem ceva, altfel astfel de manageri de magazine vor considera normal să-i suspecteze pe toți clienții de hoție.
A, da, și le doresc talentaților manageri H&M să pățească același lucru când ies din vreun magazin. Să le controleze paza gențile și sacoșele, fără rost. Și să se uite lumea la ei ca la urs.”, a scris acesta pe contul său de Facebook.