ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


ACTUALIZARE 14:20 Reprezentanții grupului de companii Telekom România au transmis un punct de vedere printr-un comunicat transmis redacției Activenews.

"În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă.
 
Prin trafic nefiresc ințelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienții care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcțiilor de apel în așteptare și conferință.", se arată în comunicatul transmis redacției noastre. 

O situație incredibilă a fost redată de un abonat al celor de la Telekom România, care deși are un abonament cu minute nelimitate, a fost anunțat de companie printr-un mesaj că serviciile i-au fost suspendate.


Acesta a postat pe Youtube un filmuleț în care i se explică de către o angajată de la relații clienți că serviciile i-au fost suspendate deoarece ar fi vorbit la telefon mai mult de 24 de ore pe zi, asta în condițiile în care abonatul are un abonament cu minute nelimitate în toate rețelele.

Relații clienți: Ați vorbit mai mult de 24 de ore în rețeaua Vodafone, ați adus prejudicii companiei, ați afectat serviciile companiei, a explicat operatoarea de la Telekom.

Abonat Telekom: Cum să vorbesc 25 de ore sau mai mult din 24 pe abonament nelimitat de minute?

Vezi în player-ul video întregul dialog dintre cei doi