Directorul CNAIR: Procedura de proiectare și execuție pentru secțiunile 1 și 5 din Autostrada Pitești-Sibiu ar putea demara în iunie
Procedura de proiectare și de execuție pentru secțiunile 1 și 5 din Autostrada Pitești - Sibiu s-ar putea să demareze în luna iunie, în timp ce în cazul Comarnic - Brașov, sperăm ca, în această toamnă, să avem antreprenor pentru lucrările la Variantele de Ocolire de la Comarnic și Bușteni, a declarat directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Ștefan Ioniță.
„Provocările companiei sunt cele pe care le așteaptă de atâta timp opinia publică și mă refer aici, de exemplu, la Autostrada Pitești-Sibiu. În acest caz, avem toate speranțele că, în luna iunie, vom demara procedura de proiectare și de execuție pentru secțiunile 1 și 5. Aici vorbim despre secțiunea de la Boița la Sibiu și de la Curtea de Argeș la Pitești, în total 45 de kilometri. Sunt secțiuni funcționale care au asigurate descărcările aferente. Proiectul Sibiu — Pitești este prioritatea zero, fiind mult așteptat de toată lumea. În ultimele zile, am stat umăr la umăr cu prestatorul și am muncit ca proiectanți, pentru că CNAIR a trecut un pic în zona în care nu mai este un simplu beneficiar care așteaptă un răspuns, ci s-a implicat activ. A intrat în viața proiectului, a fost pe teren, astfel încât putem spune că pentru secțiunile 1 și 5 avem o documentație care le permite inițierea unor proceduri de achiziție publică, proiectare și execuție. Vom face acest lucru pentru a scurta termenele, astfel încât lucrurile să meargă într-un ritm mai bun și oamenii să vadă că încep lucrările la acest sector de autostradă. Ne propunem ca, undeva în luna iulie, să demarăm procedura și pentru Lotul 4 de proiectare și execuție. Ulterior, să avansăm, în funcție de rezultatele din august, să avem niște termene și pentru Loturile 2 și 3”, a declarat Ioniță pentru Agerpres.
Pe de altă parte, potrivit șefului CNAIR, procedurile pentru Variantele de Ocolire Comarnic — Brașov și Bușteni sunt „dezmorțite” și, în toamna acestui an, ar putea să existe un antreprenor pentru cele două obiective.
„Pentru Comarnic — Brașov, primele lucruri pe care le-am făcut a fost implementarea unui sistem de semaforizare în zona Bușteni. Nu este suficient, tot sunt cozi și apar probleme. Am dezmorțit procedurile la Variantele de Ocolire Comarnic — Brașov și Bușteni, la profil de drum național. Sunt câteva variante care vin să atenueze puțin traficul în acele zone. Mi-aș dori ca, în această toamnă, să vedem acolo un antreprenor și vorbesc despre aceste Variante de Ocolire la Comarnic și la Bușteni. O să venim cu o veste bună săptămâna viitoare pentru unul dintre aceste loturi. Mai avem în discuție Lotul 5 al viitoarei autostrăzi Brașov — Comarnic, între Râșnov și Cristian, undeva în zona Brașovului. De asemenea, și în acest caz, sperăm ca săptămâna viitoare să venim cu o altă veste bună, în ceea ce privește derularea procedurii', a subliniat directorul general al CNAIR.
La jumătatea lunii noiembrie 2016, CNAIR a avizat traseul pentru ultimele două secțiuni ale autostrăzii Sibiu — Pitești.
Traseul întreg al Autostrăzii Sibiu-Pitești, în lungime de circa 123 de kilometri, este: Secțiunea 1, Sibiu-Boița, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente; Secțiunea 2, Boița-Racoviță, de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boița cu localitatea Racoviță; Secțiunea 3, Racoviță-Văleni, de la km 43+000 la km 72+000, asigură continuitatea autostrăzii prin Valea Baiașului, făcând conexiunea dintre Defileul Oltului și Defileul Văii Topologului; Secțiunea 4, Văleni — Curtea de Argeș, de la km 72+000 la km 90+000, traversează Valea Topologului, face legătură cu localitatea Curtea de Argeș; secțiunea 5, Curtea de Argeș-Pitești, de la km 90+000 la km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeș cu orașul Pitești și autostrada existentă, prin Valea Argeșului, și secțiunea 6, care constă în reabilitarea a 14 km drum național, respectiv DN 73C, fiind drum de legătură între nodul rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și construcția a 2,5 km de drum nou.
Master Planul General de Transport prevede pentru realizarea autostrăzii Sibiu-Pitești o sumă estimată de 1,6 miliarde de euro.
În martie 2017, CNAIR a anunțat prelungirea, până la 15 august, a contractului privind realizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitești.
„Provocările companiei sunt cele pe care le așteaptă de atâta timp opinia publică și mă refer aici, de exemplu, la Autostrada Pitești-Sibiu. În acest caz, avem toate speranțele că, în luna iunie, vom demara procedura de proiectare și de execuție pentru secțiunile 1 și 5. Aici vorbim despre secțiunea de la Boița la Sibiu și de la Curtea de Argeș la Pitești, în total 45 de kilometri. Sunt secțiuni funcționale care au asigurate descărcările aferente. Proiectul Sibiu — Pitești este prioritatea zero, fiind mult așteptat de toată lumea. În ultimele zile, am stat umăr la umăr cu prestatorul și am muncit ca proiectanți, pentru că CNAIR a trecut un pic în zona în care nu mai este un simplu beneficiar care așteaptă un răspuns, ci s-a implicat activ. A intrat în viața proiectului, a fost pe teren, astfel încât putem spune că pentru secțiunile 1 și 5 avem o documentație care le permite inițierea unor proceduri de achiziție publică, proiectare și execuție. Vom face acest lucru pentru a scurta termenele, astfel încât lucrurile să meargă într-un ritm mai bun și oamenii să vadă că încep lucrările la acest sector de autostradă. Ne propunem ca, undeva în luna iulie, să demarăm procedura și pentru Lotul 4 de proiectare și execuție. Ulterior, să avansăm, în funcție de rezultatele din august, să avem niște termene și pentru Loturile 2 și 3”, a declarat Ioniță pentru Agerpres.
Pe de altă parte, potrivit șefului CNAIR, procedurile pentru Variantele de Ocolire Comarnic — Brașov și Bușteni sunt „dezmorțite” și, în toamna acestui an, ar putea să existe un antreprenor pentru cele două obiective.
„Pentru Comarnic — Brașov, primele lucruri pe care le-am făcut a fost implementarea unui sistem de semaforizare în zona Bușteni. Nu este suficient, tot sunt cozi și apar probleme. Am dezmorțit procedurile la Variantele de Ocolire Comarnic — Brașov și Bușteni, la profil de drum național. Sunt câteva variante care vin să atenueze puțin traficul în acele zone. Mi-aș dori ca, în această toamnă, să vedem acolo un antreprenor și vorbesc despre aceste Variante de Ocolire la Comarnic și la Bușteni. O să venim cu o veste bună săptămâna viitoare pentru unul dintre aceste loturi. Mai avem în discuție Lotul 5 al viitoarei autostrăzi Brașov — Comarnic, între Râșnov și Cristian, undeva în zona Brașovului. De asemenea, și în acest caz, sperăm ca săptămâna viitoare să venim cu o altă veste bună, în ceea ce privește derularea procedurii', a subliniat directorul general al CNAIR.
La jumătatea lunii noiembrie 2016, CNAIR a avizat traseul pentru ultimele două secțiuni ale autostrăzii Sibiu — Pitești.
Traseul întreg al Autostrăzii Sibiu-Pitești, în lungime de circa 123 de kilometri, este: Secțiunea 1, Sibiu-Boița, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente; Secțiunea 2, Boița-Racoviță, de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boița cu localitatea Racoviță; Secțiunea 3, Racoviță-Văleni, de la km 43+000 la km 72+000, asigură continuitatea autostrăzii prin Valea Baiașului, făcând conexiunea dintre Defileul Oltului și Defileul Văii Topologului; Secțiunea 4, Văleni — Curtea de Argeș, de la km 72+000 la km 90+000, traversează Valea Topologului, face legătură cu localitatea Curtea de Argeș; secțiunea 5, Curtea de Argeș-Pitești, de la km 90+000 la km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeș cu orașul Pitești și autostrada existentă, prin Valea Argeșului, și secțiunea 6, care constă în reabilitarea a 14 km drum național, respectiv DN 73C, fiind drum de legătură între nodul rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și construcția a 2,5 km de drum nou.
Master Planul General de Transport prevede pentru realizarea autostrăzii Sibiu-Pitești o sumă estimată de 1,6 miliarde de euro.
În martie 2017, CNAIR a anunțat prelungirea, până la 15 august, a contractului privind realizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitești.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Noi decese ale unor persoane tinere din România: cadavrul unui bărbat de 40 de ani a fost găsit în Parcul IOR din București. Un tânăr a murit la festivalul de tatuaje organizat în Timișoara
Cea mai mare companie de asigurări de sănătate din Belgia vrea să introducă eutanasierea pentru bătrâni: ”Sunt un munte de carne. De ce să trăiască mai mult?”
Un medic apreciat a murit subit la doar 41 de ani. Dr. Ștefan Veliceasa ar fi decedat în urma unui accident vascular, în trafic, la volan
Cutremur în lumea interlopă: Costel Corduneanu, zis Ștefan cel Mare al Moldovei, s-a stins din viață la numai 54 de ani
Paul Gabriel Andrei, despre moartea prematură a medicului Ștefan Veliceasa, la 41 de ani: Luni am dat mesaj pe telefonul clinicii "Bună ziua. Domnul doctor e astăzi?". Mi-a răspuns doamna asistentă: "Domnul doctor a suferit un AVC. Mâine îl îngroapă”
A murit un fost ministru de Interne - doar ce își serbase ziua de naștere. Doru Viorel Ursu a fost implicat în Mineriada FSN din iunie 1990
Recomandările noastre
Orwell a prezis Războiul Permanent de astăzi
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
17 milioane de morți ai vaccinului și o tută. ”Amanta lui Cîțu” contrazice un studiu de 180 de pagini efectuat în 17 țări de oameni de știință cu reputație internațională cât și pe Tucker Carlson. Factual, ONG-ul cu un capital de 2.500.000 lei
Un profesor le scrie colegilor săi de la liceul George Barițiu din Baia Mare: Rușine, Domnilor Profesori! Scuipați-vă de trei ori pe zi. Dați-vă pumni! Dați-vă cu capul de pereți, doar s-o îndura Dumnezeu să vă dea un grăunte de minte. PENTRU VLAD ȚĂRANU!
Secțiuni: Social
Locații: București
Subiecte: Autostrăzi România infrastructură România
Organizații: CNAIR
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)